Hop til indhold

Liderlig kone BBW

Featured Replies

Skrevet

En kone paa 23 aar 

Hun forlanger ansigtsbilleder men har selv ingen billeder paa sin annonce

Synes det lyder userieoest.......

Skrevet
  • Author
wolves skrev, for 3 minutter siden:

En kone paa 23 aar 

Hun forlanger ansigtsbilleder men har selv ingen billeder paa sin annonce

Synes det lyder userieoest.......

Ja, det kan vi være enige i. Hun svarede dog ret hurtigt på mail, og hun modtog ikke billede fra mig, men der kunne godt laves aftale, så helt tro mod billedet er hun dog ikke. Og om billedet hun sendte (ikke ansigt ) er af hende, det vides jo egentlig ikke. 
Så det var egentlig for at høre om nogen kendte til hende, så man havde lidt at gå efter, eller om man bare springer ud i det og besøger hende. 

Skrevet
Findesdu skrev, for 15 timer siden:

Ja, det kan vi være enige i. Hun svarede dog ret hurtigt på mail, og hun modtog ikke billede fra mig, men der kunne godt laves aftale, så helt tro mod billedet er hun dog ikke. Og om billedet hun sendte (ikke ansigt ) er af hende, det vides jo egentlig ikke. 
Så det var egentlig for at høre om nogen kendte til hende, så man havde lidt at gå efter, eller om man bare springer ud i det og besøger hende. 

Har du været forbi hos hende? Jeg synes det lidt sært at hun vil ha et billede af ansigt før man mødes med hende. 

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Canelo Saul Alvarez skrev, den 12.7.2023 at 11:01:

Har du været forbi hos hende? Jeg synes det lidt sært at hun vil ha et billede af ansigt før man mødes med hende. 

Nej, jeg var lidt usikker på hende. Men ja, det er sært, og lidt usikkert. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.