Hop til indhold

Kati Hillerød - ikke engageret

Featured Replies

Skrevet

En smuk og velproportioneret ung kvinde på 29 år, der udstråler en vis påtaget frækhed - men det virker alligevel. Jeg havde besøgt hende før, hvor hun var meget opsat på ballade, men desværre var det ikke tilfældet i går.

Hun (Kati )kiggede på sin telefon flere gange under vores tid sammen. Derefter samlede hun sig selv og var engageret, men faldt derefter tilbage til telefonen. Dette gentog sig i cirka 10 minutter. Jeg fik dog klaret det med hende. Hun havde sandsynligvis haft en dårlig dag, men resultatet er, at jeg ikke vil vende tilbage. Jeg håber, at andre har mere held, da hun er en attraktiv ung kvinde med et par veludviklede (hjulpet) bryster...

Jeg var ude på gaden igen efter 40 minutter, selvom jeg havde bestilt 60 minutter.

Udseende: 9/10
Engagement: 4/10
Sted: 6/10

Skrevet

Var også forbi “Kati” sidste uge.

Blev dog orienteret om at Kati var i Thailand, men at hendes billede refererede til en pige med lignende udseende.

Jeg tog chancen og blev egentlig heller ikke skuffet.

Oplevede hende ikke som fraværende til trods for en meget insisterende kunde som bankede intenst på døren i 20 minutters tid.

Selvom det ikke var “Kati” på billederne var hun faktisk vellignende. Nok en anelse ældre en den ægte vare men en helt fantastisk krop.

Hyggelig massage til den bløde side og en gennemsnitlig præstation med pil op (tøhø) af den sjovere del.

Har egentlig ikke noget at udsætte men kommer næppe igen - ikke på grund af pigen men måske manglen på en wow-oplevelse.

Skrevet
Stokie skrev, for 18 timer siden:

Var også forbi “Kati” sidste uge.

Blev dog orienteret om at Kati var i Thailand, men at hendes billede refererede til en pige med lignende udseende.

Passer simpelhen ikke - måske var Kati optaget men hun er det. Har mødt Kati gennem flere år og det var et stykke tid siden hun har været i DK. Men de billeder er blevet brugt tidligere med ansigt, og der er 100% Kati. Har mødt hende flere gange i denne omgang og møder hende idag

Skrevet

Forfærdeligt sted, hvor man skal forbi et autoværksted og garage, helt tæt på, med masser af mennesker, som helt sikkert ved, hvad man skal I huset bagved, og når man kommer ud igen.

Kati var en blød mellemvare oplevelse for mig, intet at skrive hjem om, men pæn og slank pige.

Beliggenheden gør jeg aldrig kommer tilbage!

Skrevet
NickNick skrev, for 2 timer siden:

Forfærdeligt sted, hvor man skal forbi et autoværksted og garage, helt tæt på, med masser af mennesker, som helt sikkert ved, hvad man skal I huset bagved, og når man kommer ud igen.

Kan godt være enig i at stedet er alt andet en diskret. Men har dog altid fået super oplevelser med deres piger, især Kati. GFE med tungekys, blow uden med afslut. Ydelserne har aldrig fejlet. 

Skrevet
Sigge skrev, den 13.7.2023 at 18:19:

Passer simpelhen ikke - måske var Kati optaget men hun er det. Har mødt Kati gennem flere år og det var et stykke tid siden hun har været i DK. Men de billeder er blevet brugt tidligere med ansigt, og der er 100% Kati. Har mødt hende flere gange i denne omgang og møder hende idag

Dont shoot the messanger.

Jeg gengiver blot have mutter skrev til mig efter at have forespurgt på Kati.

Kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre om hun havde være optaget eller i Thailand. Resultatet ville jo være det samme.

Skrevet
Stokie skrev, den 22.7.2023 at 12:22:

Kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre om hun havde være optaget eller i Thailand.

Rimelig stor forskel i mine øjne ;). Måske ikke for dit resultat men for dem som men rent faktisk ville ha mødt Kati, og så fik troet hun er taget til Thailand. Hun er dog rejst fra Danmark nu, tvivler på, men håber at hun kommer tilbage. Fik mødt hende sidste dagen hun tog hjem, endnu en gang en top oplevelse.

Skrevet

Nu hedder pigen Meena på linket, så nu er det i hvert fald ikke Kati, kan det konkluderes :P

Skrevet

JA, det er Meena der er der nu, men der var også en anden som jeg kun fik en ganske kort glimt af. synes ikke Meena var noget særligt, ud over hun så godt ud, savne Hana og hendes dejlige blow

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.