Hop til indhold

Ning i Vejle - Alt for Gode Billeder

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/364244

Så gik jeg galt i byen, lidt.

Ning var ikke lige min typer, det med kemi og tiltrækning.
Hun var smilende og imødekommende og også sød, men det var desværre ikke nok for mig.

Syntes ikke der var så meget af det pæne ved hende og heller ikke noget af det lækre. Det er måske hårdt sagt, men så kunne de ha' lagt nogle retvisende billeder ud, som ikke er tilsløret.
Skal måske lige sige, at jeg langt de fleste gange helst vil sexe med de yngre kvinder -38 år, men lysten til de ældre er der også.
Havde regnet med hun var omkring de 40 år, men nej, endnu ældre som i slut 40'erne. Gib's billeder snød mig også, men kun med alderen, hun var pæn som på billederne.

Sexen gik godt. Anal og mega inklusiv. Hun var kun til fisse slik, hun vil ikke slikkes i røven, men det havde jeg nu heller ikke lyst til. Det er nu meget godt, når hun siger "fuck me", det siger hun forhåbentligt til alle, og jeg må sige det føltes dejligt at tage hende i missionær, når hun ligger med armene over hovedet og småsmiler, hun virker som om hun nyder det. Anal syntes hun at være mindre glad for, hun bad om langsom og blid opstart og jeg fik kun taget hende nogle minutter i doggy i langsomt tempo, her ville jeg gerne ha' taget hende længere tid og hårdere. Nyt kondom så tilbage i missionær og afslutning i munden på hende.

Og smilende og glad var Ning bagefter. Mens jeg lå på briksen, stod hun helt tæt op af mig og kyssede begge mine hoveder. Så på det område er hun da smuk og dejlig.

Skrevet

Ning er absolut ikke i slut 40'erne, der må du have brillerne tjekket.

Skrevet

Men hun er satme heller ikke 26, som der står i annoncen. Hun er helt sikkert 35+

Skrevet
  • Author
Parsnip skrev, for 1 time siden:

Ning er absolut ikke i slut 40'erne, der må du have brillerne tjekket.

Hvad er hun så, 45-46 år?, længere ned kan jeg altså ikke gå. Viser det sig hun er yngre, så holder hun sig, ja undskyld, dårligt.

Skrevet
mikky skrev, for 5 timer siden:

Men hun er satme heller ikke 26, som der står i annoncen. Hun er helt sikkert 35+

Bestemt. Jeg ville nok skyde hende til at være i slut 30'erne / start 40'erne.

Skrevet
Parsnip skrev, for 31 minutter siden:

Bestemt. Jeg ville nok skyde hende til at være i slut 30'erne / start 40'erne.

hej allesammen prøv at læse annoncen ning står først , der står ikke nogen alder . 

så kommer milk og her står der at hun er 26 

Skrevet
  • Author

Godt, hvis anmeldelsen kan bruges af en eller flere.
Hvis man derimod søger en Thai kvinde i 30'erne og gerne lækker og pæn, så er min anbefaling at man ser efter, hvad der ellers er i Vejle.
Behøver jeg at sige? at Ning absolut ikke for mig fremstår som var hun i slut 30'erne eller start 40'erne.

Skrevet

Jeg besøgte Ning for et par uger siden. Og jeg havde lidt samme oplevelse som TS med ikke retvisende billeder. Der gik nogle sekunder fra jeg blev lukket ind til at det gik op for mig, at det faktisk var Ning, der havde åbnet døren. Ja, slut 40’erne er også mit bud. 

Mht. oplevelsen, så var hun glad og smilende og leverede en god omgang. Så ikke noget at udsætte på det. 

Men lidt træls, hvis de begynder med overdrevent pyntede billeder. Det er det samme med jeje. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.