Hop til indhold

Dele gp i midtjylland i weekenden

Featured Replies

Skrevet

Hej 

er der er der kunne være interesseret i at dele en gp på fredag, lørdag eller søndag? Jeg vil gerne prøve dp, så hvis der er nogen derude der har forslag eller er interesseret, så skriv endelig.

Skrevet
dfreak skrev, for 3 timer siden:

Hej 

er der er der kunne være interesseret i at dele en gp på fredag, lørdag eller søndag? Jeg vil gerne prøve dp, så hvis der er nogen derude der har forslag eller er interesseret, så skriv endelig.

Hvis du kan komme hele vejen til Aarhus. Og hvis vi vil nogenlunde det samme, så har jeg en aftale med en pige der er klar på den slags. Send mig en privat besked.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis jeg kunne her i weekenden vil jeg gerne. Men det kan jeg desværre ikke. Jeg kan se Melinda er i Aalborg nu og Aarhus fra d. 23. 
jeg læste en anmeldelse af 2 brugere herindefra som havde en MMF med hende og de havde en god oplevelse. 
Så bare en anbefaling og jeg kender ikke selv pigen 

God fornøjelse og god weekend 

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.