Hop til indhold
pipemann

blowjob uden gummi i flensborg, hvor?

Recommended Posts

Hej jeg skal til og køre en tur over grænsen.

Ville bare lige høre om der er nogle der ved hvor man kan få en sutter uden gummi, med afslutning i munden? Gerne til en fornuftig pris..

Har søgt lidt rundt på forummet, men kan kun finde gamle threads, hvor links er forældet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg skal til og køre en tur over grænsen.

Ville bare lige høre om der er nogle der ved hvor man kan få en sutter uden gummi, med afslutning i munden? Gerne til en fornuftig pris..

Har søgt lidt rundt på forummet, men kan kun finde gamle threads, hvor links er forældet...

 

Du kan besøge http://en.the-pclub.de/girls/page/2 , hvor flere af pigerne har Französich mit Aufnahme på programmet - f.eks Jasmin

 

Candy Cash må du også gerne sprøjte i ansigtet mmm: Körperbesamung, Gesichtsbesamung, Französich mit aufnahme, Dildospiele, Fußerotik, Natursekt aktiv und passiv, Zungenanal passiv, Fingeranal aktiv und passiv, Französich beidseitig, Lesbenspiele, Kuscheln, Rollenspiele, Dominanter service, Girlfriendsex, Body to body-massage

 

men spørg dig lidt for på klubben og forhør dig om priserne - det er ikke alt der fremgår af hjemmesiden   :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret :) men leder efter noget hurtigere da jeg har lidt travlt :) helst lige efter grænsen hvis det er muligt..

 

Du kan jo kigge på den røde barons kort https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f  - og så selv ringe rundt  :mrgreen:

 

Men som du kan se, skal du så ind i den indre by, finde rundt og finde P-plads, opsøge den ene model med fake fotos efter den anden i ulækre baggårde, trappeopgange mv. og pludselig er tiden løben - så er det altså både hurtigere og nemmere at køre direkte til Jarplund, hvor du har det store udvalg  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...