manglerish 30 Skrevet 11. Juli, 2023 Nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/367920 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grossererpikkerup 18 Skrevet 13. Juli, 2023 Jeg er også nysgerrig - har set hende annoncere nogle gange, tidligere tilbød hun kun i bilen, men nu er hun også ude i noget med hendes kælder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amarstang2770 16 Skrevet 10. September, 2023 Ja hende har jeg mødt og fik et vidunderligt blowjob uden regnfrakke ;) Hun er sød, har en dejlig krop og sutter som en drøm :) Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 334 Skrevet 10. September, 2023 Amarstang2770 skrev, for 11 timer siden: Ja hende har jeg mødt og fik et vidunderligt blowjob uden regnfrakke Hun er sød, har en dejlig krop og sutter som en drøm Kan varmt anbefales Kunne du foretællet lidt mere? Hvordan er kroppen? Store bryster? Hun skriver at man mødes med hende i bil, p-plads eller wc. Hvor mødte du hende? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 11. September, 2023 xxl lover skrev, for 9 timer siden: Kunne du foretællet lidt mere? Hvordan er kroppen? Store bryster? Hun skriver at man mødes med hende i bil, p-plads eller wc. Hvor mødte du hende? 155 cm høj og 90 kg så man skal være til store piger. det kan foregår i bil eller part osv jeg har ikke selv mødt hende med vi har skrevet sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 20 Skrevet 13. September, 2023 Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvordan de 90 kilo er fordelt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amarstang2770 16 Skrevet 20. September, 2023 xxl lover skrev, den 11.9.2023 at 00:48: Kunne du foretællet lidt mere? Hvordan er kroppen? Store bryster? Hun skriver at man mødes med hende i bil, p-plads eller wc. Hvor mødte du hende? Hen er en stor pige , det er godt fordelt m pæne bryster. Hun : 1) er super nem og sjov at tale med 2) hun er glad for modne mænd samlede hende op ved CBS ved FREDERIKSBERG centret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bootylover25 Skrevet 6. November, 2023 Amarstang2770 skrev, den 20.9.2023 at 15:43: Hen er en stor pige , det er godt fordelt m pæne bryster. Hun : 1) er super nem og sjov at tale med 2) hun er glad for modne mænd samlede hende op ved CBS ved FREDERIKSBERG centret Hvordan med bagdelen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg