Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej kammerater,

Jeg har været ude for en rigtig øv oplevelse i dag. 
Jeg skulle have mødtes med sofiesofiane her til aften, men lige for vores aftale skulle jeg købe et iTunes gift card på 500kr til hende. (lidt et rødt flag) Jeg endte dog med at gøre det efter en del overtagelse. ikke mere end 10 minutter efter hun har fået sin kode og indløst gavekortet beder hun om et mere, og nægter at se mig indtil jeg har send endnu et iTunes gift card på 500kr til hende. Den her gang nægter jeg at gøre det før jeg har set hende, hvilket nok var bedst. Hun var nok bare blevet ved indtil jeg ikke kunne give hende flere. 

Jeg tror det er en scammer som bruger en andens billeder, men jeg er ikke helt sikker endnu. Jeg opdatere lige her på tråden når jeg ved mere.

Jeg deler lige endes snap her så i ikke ender ud i det samme som mig. Jeg kan også sende billeder af vores korrespondence hvis nogen er interesseret. 

Snap: sofiasofiane21 (Floriane Larse)

Skrevet

Oplevede præcis det samme 6 dage siden i Krakow. Jeg nægtede at betale, og sendte print af profil og kommunikation til websidens adresse. Profilen blev umiddelbart lukket.

Så..opfordrer dig til at gøre det samme.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.