Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj de herrer - tak for respons :)

 

Hvor kom vi fra? 

Nå ja: https://nnthaiwellness.dk/

Fra jeg trådte ind af døren, fik jeg en frisk og fyrstelig modtagelse af Honey - især efter jeg fik taget skoene af - husk det boys :D  Honey er en; charmerende, frisk, slank, velholdt milf/(gilf), der spiller godt op til lir og narrestreger. Hun viste tydeligt interesse i mig - enten som kunde eller person - who knows - ikke nemt at greje med thaikvinder generelt, men måske godt det samme, for ellers ville noget af charmen og spillet forsvinde.

Lige inden massagen og mens jeg så småt var ved smide kludene kom Honey ind i rummet med et håndklæde + en flaske vand mm. Frisk som hun er, hviskede hun; at hun ville komme ind til mig efter massagen :razz: ...hvis jeg var interesseret? Fik vist nok svaret; maybe :oops: 

Som beskrevet andet steds:

var det en god, veludført og kompetent massage. Jeg er ret sikker på, at der undervejs blev luret på "klokkeværket & den store viser". Da det store håndklæde blev flittigt og tit løftet og flyttet. Ellers var massagen helt grøn og uden lir ...

 

...og dog for bedst som jeg lå på ryggen med lukkede øjne og nød massagen på overkroppen, mærkede jeg pludseligt en tredje hånd på mit ene lår og dernæst en fjerde hånd, der nænsomt spredte mine ben imens håndklædet blev fjernet. Det blev så til en overraskende 4-hånds massage af kortere varighed,  som jeg bestemt ikke havde nået imod - tværtom :razz: - fik flashback til en forrygende en af slagsen, som jeg fik for en håndfuld år siden på Borups Plads. Andre 4-hånds har altid været aftalt på forhånd.

Det var herligt + meget pirrende og stimulerende at blive masseret på både brystet og inderlårene / lysken mm samtidigt. Efter lidt afsluttende massage af hovedbunden forlod Pueng rummet, hvorefter "håndarbejdet" fokuserede sig mere om "garnnøglerne og hæklenålen" ;-)

I starten var det blidt og roligt med masser af intime berøringer af ikke kun kugler, skaft og pikhoved, men også af mellemkød og lidt stimulering af anus ...lige indtil hendes hånd - eller var det hænder - begyndte at galoppere!

Med galop + veludført hj, så gav resultatet hurtig sig selv :wub: ...fik lidt lettere og venlig rengøring af "værktøj og skydeskiver" inden badet. 

 

Havde en fornemmelse af, at selve massagen inden det blev 4-hånds havde været noget kort rent tidsmæssigt, men med bad, afregning, lidt efterfølgende smalltalk (hilste også en ung kvinde, der ordnede vasketøjet) samt pænt farvel og på gensyn forlod jeg stedet med højt humør & fornyet energi præcis 61 minutter efter ankomst. :D

 

Der står desværre ikke priser på deres hjemmeside pt, så jeg nøjes med at oplyse om; at det er standard priser.

Ser frem til flere beretninger. Husk som @lover boy skrev i en anden tråd:

"Det jeg bliver tilbudt, bliver du måske ikke tilbudt, og omvendt, det kommer an på antal besøg, dagsform, penge, tillid og respekt, renlighed, hvor mange kunder der har været den dag, osv.

Det er jo netop det der gør Thai universet så spændende og uforudsigelige og charmerende I min verden."

 

Jeg kommer klart igen mest pga den  afslappede og sjove stemning fyldt med lir + uforudsigelig, Honeys charmende & friske væremåde samt ikke mindst Puengs massage!

 

ps ingen tvivl om, at Ho(r)ney lagde op til mere lir ved kommende besøg, om det også gælder generelt ved jeg ikke som ny gæst, men hører gerne mere herom. Mon ikke det er, det berømte spørgsmål om KEMI :D

/ Cruise

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 21 minutter siden:

Wow...en spændende beretning.

TAK :)

Er der de 2 kvinder man kan se på hjemmesiden i videoen? 

Godt spørgsmål :roll: havde egentligt glemt alt om videoen nok mest fordi, jeg tror den er af ældre dato. De 2 kvinder som tog sig godt af mig forleden; er modne, hvorimod de 2 i videoen ser noget yngre ud. Det kan godt være de selvsamme 2 kvinder eller 1 af dem, men jeg kan desværre ikke sige det med sikkerhed.

Tænker, at en af de mere faste "stamgæster" kan besvare dit spørgsmål. 

/ Cruise

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Honey har de par gange jeg har været der været meget glad for den der med at dukke op det sidste kvarter og overtage den del. Jeg mener jeg en enkelt gang fik et kompetent nok HJ af Pueng, men ellers har arbejdsfordelingen været meget klar.

Man skal nok ikke regne med FP (omend alt selvfølgelig kan afhænge af kemi og, ikke mindst her, liderligheden hos damen), men hendes body-to-body er fræk og fremragende, hun er mere end berøringsvenlig og så er glansnummeret (no pun intended) at hun kan squirte. Er du det mindste ferm på fingrene, så siger det boosh, og er du ikke så bare rolig, hun tager gerne godt fast om din hånd og bevæger den selv i det tempo hun har brug for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...