Hop til indhold
jens05426

Victoria Venus - erfaringer?

Recommended Posts

jens05426 skrev, den 10.7.2023 at 23:10:

Er der ikke nogen der har kendskab til Victoria ?

 

 

Besøgte Victoria den anden dag. Hun er meget sød og smilende. Meget indlevende og klar til det hun beskriver i din annonce 

Billederne i annoncen ligner ikke ret meget, det har sikkert passet for 15 år siden. Den stramme flotte model billederne viser er skiftet id med en 45/50 årig kvinde, lidt rødsprængt i ansigter og en struttende topmave. Røven lidt tyndfed og slatten. Men bortset fra billederne enten er af gammel dato eller lånt andetsteds var det en god sexuel oplevelse. Hun kan sit kram hvad det angår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens05426 skrev, den 15.7.2023 at 23:27:

Besøgte Victoria den anden dag. Hun er meget sød og smilende. Meget indlevende og klar til det hun beskriver i din annonce 

Billederne i annoncen ligner ikke ret meget, det har sikkert passet for 15 år siden. Den stramme flotte model billederne viser er skiftet id med en 45/50 årig kvinde, lidt rødsprængt i ansigter og en struttende topmave. Røven lidt tyndfed og slatten. Men bortset fra billederne enten er af gammel dato eller lånt andetsteds var det en god sexuel oplevelse. Hun kan sit kram hvad det angår. 

"Kære" Jens.

Tusind tak for din SÅ fine anmeldelse!!...

Hvis jeg kunne huske dig ville jeg selvfølgelig give dig nogen fine ord igen....men din præsentation eller din pik har åbenbart ikke gjort det store indtryk hos mig da jeg ikke kan huske dig....

Ville ønske jeg kunne give dig ligeså respektfuld tilbagemelding, men jeg er da glad for at du trods min slatten røv, gamle krop og falske billeder havde en god seksuel oplevelse.

Kh Victoria 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens05426 skrev, den 15.7.2023 at 23:27:

Besøgte Victoria den anden dag. Hun er meget sød og smilende. Meget indlevende og klar til det hun beskriver i din annonce 

Billederne i annoncen ligner ikke ret meget, det har sikkert passet for 15 år siden. Den stramme flotte model billederne viser er skiftet id med en 45/50 årig kvinde, lidt rødsprængt i ansigter og en struttende topmave. Røven lidt tyndfed og slatten. Men bortset fra billederne enten er af gammel dato eller lånt andetsteds var det en god sexuel oplevelse. Hun kan sit kram hvad det angår. 

Tak for anmeldelsen, som både indeholder sit og ros. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo tydeligt nok billederne er "frisket op". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...