Hop til indhold

ETHIOPIA GIRL new in town! Amagerbrogade

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nå, jeg måtte selv besøge hende, og lavede allerede tidligere i dag en aftale kl. 18:00, med besked om at bekræfte 15 min. før ankomst.

Jeg skrev 12 min i 18, men fik intet svar, så jeg skrev igen, og hun svarede så at jeg måtte vente 30 min, da der kom en anden nu????

Det skrev vi lidt om, da jeg jo havde parkeret og var klar som aftalt. Hun ringede så op, og da den anden ikke var kommet, fik jeg hende overtalt til at tage mig først.

Hun er virkelig lækker, flotte naturlige store bryster, og en smilende og flot ansigt m.v. Hun er som på billederne. 

Der var ikke SF, det spørger jeg til næste gang, fin sex og berøring m.v.

Efter 10 min. ankom den anden kunde, og det blev hun lidt stresset og flov over, da hun lige måtte svare ham, at han måtte vente.

Vi fik en snak om at de fleste danske mænd kommer som aftalt, hvorfor dobbeltbookning er dårlig stil.

Stedet ligger super godt for mig, og jeg tror at næste gang bliver endnu bedre, hun skal I hvert fald besøges igen.

Skrevet
chris.36 skrev, for 15 timer siden:

Nå, jeg måtte selv besøge hende, og lavede allerede tidligere i dag en aftale kl. 18:00, med besked om at bekræfte 15 min. før ankomst.

Jeg skrev 12 min i 18, men fik intet svar, så jeg skrev igen, og hun svarede så at jeg måtte vente 30 min, da der kom en anden nu????

Det skrev vi lidt om, da jeg jo havde parkeret og var klar som aftalt. Hun ringede så op, og da den anden ikke var kommet, fik jeg hende overtalt til at tage mig først.

Hun er virkelig lækker, flotte naturlige store bryster, og en smilende og flot ansigt m.v. Hun er som på billederne. 

Der var ikke SF, det spørger jeg til næste gang, fin sex og berøring m.v.

Efter 10 min. ankom den anden kunde, og det blev hun lidt stresset og flov over, da hun lige måtte svare ham, at han måtte vente.

Vi fik en snak om at de fleste danske mænd kommer som aftalt, hvorfor dobbeltbookning er dårlig stil.

Stedet ligger super godt for mig, og jeg tror at næste gang bliver endnu bedre, hun skal I hvert fald besøges igen.

Waow hun ser lækker ud 

må man spørge til højde og drøjde 

Skrevet
  • Author

Jeg tænker hun er 170 cm, men lagde ikke mærke til det.

Numsen er vel at betegne som en god brasiliansk numse, ikke for stor. Ellers pæn slank.

Skrevet
chris.36 skrev, 1 time siden:

Numsen er vel at betegne som en god brasiliansk numse, ikke for stor. Ellers pæn slank.

Er hun mon egentlig reelt fra Sydamerika? Ikke at det gør noget.

Skrevet
Hibongo skrev, for 5 minutter siden:

Der står i linket bogstaveligt talt ethiopia 

Det betyder ikke nødvendigvist at det er sandt.

jensen jr. skrev, Lige nu:

Enten er linket forkert eller osse er anonce fjernet?

Den er fjernet

Redigeret af Eventyrmanden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.