Hop til indhold

Sexy Teen Latina Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Lad os starte med linket:

https://annoncelight.dk/showad/359657

Jeg besøgte hende lidt tidligere i dag. Kommunikationen var ikke helt ligetil da der nogle gange gik lang tid mellem svarene og det skulle jeg nok egentlig havde set som en advarsel.

Men jeg bookede alligevel en tid og troppede op på adressen og blev lukket ind og kunne konstatere at hun godt nok var latino men at det ikke var hende på billedet (eller også har hun taget mindst 10 kg. på og fået fjernet nogle af tatoveringerne).

Desværre havde jeg snuppet en pille og var derfor i stødet, så at sige, så jeg blev.

Og besøget var egentlig OK - fik en fin omgang superfransk hvorefter hun red mig og vi sluttede af i doggy.

Og hun virkede da også meneg sød og venlig men hendes engelsk var så godt som ikke eksisterende og generelt så irriterer det mig når ikke man bruger rigtige billeder. Så havde det ikke været pga. pillen så var jeg gået igen men der fik det andet hoved så liv til at bestemme.

/Tutankhamon

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.