unip 594 Skrevet 10. Juli, 2023 (edited) Jeg besøgte Bella forleden. Hun er sød og imødekommende. Hun holder til på gågaden,. Jeg ved ikke, hvorfor hun har sin egen annonce. Billederne er ikke helt nye. Hun leverer en fin, men ikke fantastisk massage, og en efterfølgende fin fuld pakke. Gentagelse ... måske. Bella Redigeret 10. Juli, 2023 af Keeper Adr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spillemanden 135 Skrevet 10. Juli, 2023 Hej Unip. Tak for anmeldelsen. Bella ser sku lækker ud Kan du sige noget om prisniveauet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findesdu 20 Skrevet 11. Juli, 2023 unip skrev, den 10.7.2023 at 13:43: Jeg besøgte Bella forleden. Hun er sød og imødekommende. Hun holder til på gågaden,. Jeg ved ikke, hvorfor hun har sin egen annonce. Billederne er ikke helt nye. Hun leverer en fin, men ikke fantastisk massage, og en efterfølgende fin fuld pakke. Gentagelse ... måske. Bella Er det nede hos Bangkok hun er? Eller hvor er det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 594 Skrevet 13. Juli, 2023 Ja, hos Bangkok. Priserne er standard ... 1500 for 60 min FP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg