Hop til indhold

Recommended Posts

Kom forbi Gib -hun siger det er hendes søster jeg bookede ved via sms -nemt og ingen problemer.  Gib forstår kun lidt engelsk -men heldigvis kunne jeg så lidt thai -hun skulle lige ringe og tjekke ved søster hvad jeg havde bestilt -1 time fp -massage,bj uden, og sex med. Hun har gode massage hænder -men jeg var ikke så meget til massage -så da hun havde masserede bagsiden grundig specielt ben uden pirring -vende jeg mig om -også så nåede hun kun det ene ben på forsiden -så mente hun at jeg skulle massere hende -så det gjorde jeg lidt -gik hurtig ned til fissen -og suttede på hendes bryster i mens... -men hun rejste sig og jeg lagde mig igen på ryggen -hvor jeg bad hende sutte -hvilket hun kun lige gjorde kort -og så på med gummi -og så havde hun nogle små olietaps -hun knipsede på i hånden og på min pik -og satte sig tungt på min pik. Kondomet var i øvrigt ganske kort kun lige over hoved, men mærklig nok blev det på -under hele turen -middelmodig oplevelse -kun fordi jeg talte til hende på thai i mens -var det lidt hyggeligt -og hun fniste genert -og sagde en hel masse retur -som jeg kun forstod minimalt af -som jeg fortalte -det fik hende bare til at sige, at jeg jo kunne thai -og ikke skulle lade som om jeg ikke forstod (viste jeg kun fordi hun ikke er den første det tror jeg kan thai, men ikke vil indrømme det) Hun ville spille den af til jeg kom -men det var enden for hård eller for blødt -så jeg tog over -og hun pirrede mine nosser og brystvorter i mens -og jeg kom ret eksplosivt -og kan slet ikke tåle at blive rørt efterfølgende (sensitiv) -hvilket hun bare synes var sjov. Fik et bad og fik vasket alt det oliesjask af.

Billederne i annoncen er retvisende. Tror hun er omkring de 40 -brysterne er hjulpet -men ok. Tiden blev overholdt. Ingen forstyrrede mobil. Hun er sød og venlig -og vi jokede hinanden. Hun sagde på gensyn, men jeg tror 1 gang var nok -"det er andre fisk i søen"

https://annoncelight.dk/showad/377461

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...