Hop til indhold
lolleren

Eva/chiara Odense

Recommended Posts

lolleren skrev, for 14 timer siden:

Nogen der har haft held med Eva endnu? Hun kalder i øvrigt sig selv flere ting. 

Jeg har forsøgt kontakt, men der kom ingen respons, selvom beskederne blev læst. Og jeg hilste pænt. ^_^

 

https://annoncelight.dk/showad/375883

før de 2 navne, har hun haft brugt 2 andre navne med samme billeder.

det er aldrig et godt tegn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har dog holdt billederne de samme og kan ikke finde vha. online detektivarbejde, så derfor synes jeg hun er lidt spændende.
For 1 uge siden var der en anden pige også som annoncerede og de 2 havde sikkert en relation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mystisk pige må jeg konstatere. Har fået kontakt både via SMS og især over whatsapp. Der er dog ingen garanti for, at hun svare på beskeder som er læst (to blå flueben). Skyder på, jeg har haft aktiv dialog ca. 10 gange, der mundede ud i ingen ting, for midt i dialogen stopper hun pludselig. Sidst stoppe hun med at skrive efter jeg skrev, som hun ønsker, længde og klokkeslæt: " 1/2 hour normal sex 21.00". Hun skriver tilbage: "1/2 what means that?". Jeg skriver tilbage: "30 min". Herefter var hun bare væk, men stadig online! Dårlig, dårlig opførsel.

Apropos den anden pige. Hun ligner godt nok den dejlige Miss Sunshine, der var tæt på havnen indtil engang i det tidlige forår. Nok ønsketænkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...