Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 (edited) Hende som havde et setup med at ligge klar med bind for øjnene om du ville, hvad blev der af hende? hun stoppede fra den ene måned til den anden Redigeret 9. Juli, 2023 af Roligbruger Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 9. Juli, 2023 Et godt bud er vel hun er rejst hjem. Hvis hun reelt var Exchange student. Skoleåret er jo slut. Del dette indlæg Link til indlæg
bonum in lectulo 78 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, for 1 time siden: Hende som havde et setup med at ligge klar med bind for øjnene om du ville, hvad blev der af hende? hun stoppede fra den ene måned til den anden Hvordan skulle hun ellers stoppe ??? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, for 2 timer siden: Hende som havde et setup med at ligge klar med bind for øjnene om du ville, hvad blev der af hende? hun stoppede fra den ene måned til den anden Du kan selv prøve at søge lidt, men synes at huske, at hun skrev herinde, at hun var stoppet og ikke kom tilbage. Men måske husker jeg forkert. Del dette indlæg Link til indlæg
Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 bonum in lectulo skrev, for 55 minutter siden: Hvordan skulle hun ellers stoppe ??? Bare ikke så tit man ser udenlandske ludere stoppe bare sådan Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, for 8 minutter siden: Bare ikke så tit man ser udenlandske ludere stoppe bare sådan Måske hun ville noget andet med sit liv end at være en "udenlandsk luder" som du så smukt udtrykker det 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9812 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, 1 time siden: Bare ikke så tit man ser udenlandske ludere stoppe bare sådan Din sprogbrug er latterlig. Og din tankegang er dummere endnu: Hvordan stopper de så? Hun skrev i lang tid om at hun ville stoppe, fordi hun fik et normalt job efter hun færdiggjorde sin uddannelse (noget jeg gætter på du aldrig selv vil opleve). I en periode blev hun ved med at se nogle stamkunder fra tid til anden, og hun hang også en lille smule ved herinde - mest for at fortælle tungnemme typer at hun ikke var åben for nye henvendelser, og måske lidt nostalgi. Måske leger hun stadig med enkelte stamgæster - hvem ved. Men jeg tvivler på du kunne være en type hun ville gide det med. Kald det intuition, hun er ret intelligent. 9 Del dette indlæg Link til indlæg
Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 Bebop skrev, for 3 minutter siden: Din sprogbrug er latterlig. Og din tankegang er dummere endnu: Hvordan stopper de så? Hun skrev i lang tid om at hun ville stoppe, fordi hun fik et normalt job efter hun færdiggjorde sin uddannelse (noget jeg gætter på du aldrig selv vil opleve). I en periode blev hun ved med at se nogle stamkunder fra tid til anden, og hun hang også en lille smule ved herinde - mest for at fortælle tungnemme typer at hun ikke var åben for nye henvendelser, og måske lidt nostalgi. Måske leger hun stadig med enkelte stamgæster - hvem ved. Men jeg tvivler på du kunne være en type hun ville gide det med. Kald det intuition, hun er ret intelligent. Hvorfor er mit sprogbrug latterligt? Det er kun ignorante eroguide brugere som syntes det. De er jo ludere, kald en spade for en spade. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 Frederik82 skrev, 1 time siden: Måske hun ville noget andet med sit liv end at være en "udenlandsk luder" som du så smukt udtrykker det Ja det kan man da håbe at hun vil opnå større status i livet Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9812 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, for 3 minutter siden: kald en spade for en spade. Jeg har prøvet så tydeligt jeg kan. Hvis jeg gør det tydeligere, overtræder jeg reglerne herinde. 4 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 9. Juli, 2023 Roligbruger skrev, for 11 minutter siden: Ja det kan man da håbe at hun vil opnå større status i livet Interessant for en mand der ønsker hendes nærhed, stadig at tale nedsættende på den måde. Måske du skulle lade dit kvindesyn blive i 1950'erne og leve i nutiden. Livet er bedre uden had og fordømmelse 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 Frederik82 skrev, for 48 minutter siden: Interessant for en mand der ønsker hendes nærhed, stadig at tale nedsættende på den måde. Måske du skulle lade dit kvindesyn blive i 1950'erne og leve i nutiden. Livet er bedre uden had og fordømmelse Nedsættende? hvordan er det nedsættende at ønske at en pige bliver til noget her i livet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Roligbruger 34 Skrevet 9. Juli, 2023 Bebop skrev, for 58 minutter siden: Jeg har prøvet så tydeligt jeg kan. Hvis jeg gør det tydeligere, overtræder jeg reglerne herinde. ja det har jeg også, men jeg ved godt at mange eroguide brugere er lidt til en side. Del dette indlæg Link til indlæg