Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er ikke til at få kontakt til. En skam, hun er ellers en dejlige pige. :cry:

Fik kun én chance til at møde hende i Korup inden hun måtte afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 14 minutter siden:

Mærkeligt hun har en aktiv annonce på i næsten en uge, og slet ingen respons overhovedet. Er hun stukket af fra nogen mon?

Skrev til hende i gå har heller ikke hørt noget kan det være en fake det jo ikke tit der er nogle i Ringe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen på billederne besøgte jeg i korup

Efterfølgende rykkede hun til Hvidovre og herefter til st heddinge hvor hun ifølge folk på sjællandssiden er identisk med den anholdte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det Ringe by, eller Vantinge, lidt uden for Ringe? 
der har været en som hed Nut, i Vantinge, og på Ruggårdsvej, store bryster, store Hofter, men en utrolig sød pige, havde fornøjelsen af hende da politi kom i Vantinge, pga nabo.mener hun kom til Rødby efter Fyn 

mon det er samme pige ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
giganten skrev, for 37 minutter siden:

Er det Ringe by, eller Vantinge, lidt uden for Ringe? 
der har været en som hed Nut, i Vantinge, og på Ruggårdsvej, store bryster, store Hofter, men en utrolig sød pige, havde fornøjelsen af hende da politi kom i Vantinge, pga nabo.mener hun kom til Rødby efter Fyn 

mon det er samme pige ? 

Jep, det er hende der er tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, for 2 timer siden:

Jep, det er hende der er tale om.

Syntes ellers ikke de billeder passer med dem som jeg har taget af hende hjemme ved mig . Ville meget gerne i kontakt med hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...