vintage 0 Skrevet 9. Juli, 2023 Er der nogle der kender hende her ? Ser lækker ud, men hun svare ikke !!! https://annoncelight.dk/profile/Nucky+cute Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 9. Juli, 2023 Jeg kan heller ikke komme i kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 9. Juli, 2023 Hun er ikke til at få kontakt til. En skam, hun er ellers en dejlige pige. Fik kun én chance til at møde hende i Korup inden hun måtte afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 11. Juli, 2023 Mærkeligt hun har en aktiv annonce på i næsten en uge, og slet ingen respons overhovedet. Er hun stukket af fra nogen mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 11. Juli, 2023 Big3lover skrev, for 14 minutter siden: Mærkeligt hun har en aktiv annonce på i næsten en uge, og slet ingen respons overhovedet. Er hun stukket af fra nogen mon? Skrev til hende i gå har heller ikke hørt noget kan det være en fake det jo ikke tit der er nogle i Ringe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 11. Juli, 2023 https://www.sn.dk/stevns-kommune/kvinde-anholdt-under-kontrol-af-massageforretning/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. Juli, 2023 B70 skrev, for 9 minutter siden: https://www.sn.dk/stevns-kommune/kvinde-anholdt-under-kontrol-af-massageforretning/ Hvad har det med hende i Ringe at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 11. Juli, 2023 Pigen på billederne besøgte jeg i korup Efterfølgende rykkede hun til Hvidovre og herefter til st heddinge hvor hun ifølge folk på sjællandssiden er identisk med den anholdte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 11. Juli, 2023 Er det Ringe by, eller Vantinge, lidt uden for Ringe? der har været en som hed Nut, i Vantinge, og på Ruggårdsvej, store bryster, store Hofter, men en utrolig sød pige, havde fornøjelsen af hende da politi kom i Vantinge, pga nabo.mener hun kom til Rødby efter Fyn mon det er samme pige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 11. Juli, 2023 giganten skrev, for 37 minutter siden: Er det Ringe by, eller Vantinge, lidt uden for Ringe? der har været en som hed Nut, i Vantinge, og på Ruggårdsvej, store bryster, store Hofter, men en utrolig sød pige, havde fornøjelsen af hende da politi kom i Vantinge, pga nabo.mener hun kom til Rødby efter Fyn mon det er samme pige ? Jep, det er hende der er tale om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 11. Juli, 2023 Buck skrev, for 2 timer siden: Jep, det er hende der er tale om. Syntes ellers ikke de billeder passer med dem som jeg har taget af hende hjemme ved mig . Ville meget gerne i kontakt med hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 11. Juli, 2023 Hun er ikke til at få kontakt med, og hendes annonce har ikke været aktivt siden d. 9. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 11. Juli, 2023 Hun var ikke en nem pige at være sammen med privat, men hun var fanme dejlig at ligge i ske med om natten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg