Hop til indhold

Ferie advarsel

Featured Replies

Skrevet

Mangler ord…

Ved godt man ikke må være fordømmende på andres lyster.

Men dette er hærværk. Så håber virkelig ikke andre GP’er deltager. 

2 forskellige mailadresser måske samme person ellers er der flere som gør det. Først henvendelse i April og i igen i dag. Slog det lidt hen som “troll” første gang. Men nu vælger jeg at offentliggøre det. 

Så pas på hvem i stoler på med jeres huse i ferier. Og hvor i deltager i sexuelle aktiviteter. DNA kan afsløre meget hvis ejere opdager det og anmelder det til politiet. 

Go ferie til alle

IMG_2592.jpeg

IMG_2593.jpeg

Skrevet

Har ofte fået lignede beskeder også på min private Facebook. Tænker ikke kun det er GP, der får tilbudet. 

Skrevet

Personen idag er meget insisterende. 

IMG_2594.jpeg

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 1 minut siden:

Har ofte fået lignede beskeder også på min private Facebook. Tænker ikke kun det er GP, der får tilbudet. 

Nej et det jo så åbenbart ikke. :wacko:

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Personen idag er meget insisterende. 

Den sidste forespørgsel lugter langt væk af skjulte kameraer og uanmeldte besøg af ham der spørger.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Den sidste forespørgsel lugter langt væk af skjulte kameraer og uanmeldte besøg af ham der spørger.

Det kan du godt ha ret i. Skummelt er det i hvert fald. 

Skrevet

Jeg tænker ikke der er noget skummelt i det, ud over at manden er så desperat i at få udlevet sin fetish, at han krænker ret mange mennesker omkring sig.

Er der nogen af jer piger der har prøvet at henvise ham til et sted hvor han rent faktisk kan få udlevet sine lyster.

Skrevet
next skrev, for 31 minutter siden:

henvise ham til et sted hvor han rent faktisk kan få udlevet sine lyster.

Ville ikke ane hvor jeg skulle sende ham hen. Men iflg ham selv har han gjort det før (mange gange) så desperat? Sandt/falsk? Aner det ikke.

Skrevet

Ham har jeg afvist et utal af gange, ved ikke om han reelt har de lyster eller bare vil se, om nogen er desperat nok til at hoppe på. Ignorer og videre….

Skrevet

Jeg tror vitterligt aldrig man ville komme så langt.. Tænker han er en no-show da han endnu ikke er gået med til en aftale når man spiller interesseret^_^.. Ingen grund til bekymring.. 

Skrevet

Ham kan I trygt ignorere. Han er ikke til andet end snak. Han kommer aldrig længere end at sidde bag skærmen og det har han gjort i flere år :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.