Hop til indhold

Alexa Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

WaBesøgte hende her i går.

https://annoncelight.dk/showad/322422

Betalte 1500 for 45 minutter. Kan kun sige det er alle pengene værd. Måske lidt ældre end på billederne, men stadig utrolig fræk. Og virkelig sød. Der var ikke noget med at jeg skulle hurtigt ud af døren. Vi stod og snavede inden mens vi fik tøjet af. Hun gned sine frække former op af mig. Ingen berøringsangst overhovedet. Det var virkelig hvad man kalder gfe eller hvad man nu skal kalde det. Sådan at vi nærmest smeltede sammen. Virkelig frækt. Vi kyssede hinanden på hele kroppen indtil hun gik ned på mig. Hun kan altså noget med tungen og læberne. Hun legede kærligt med kuglerne inden hun nænsomt gik i gang med et blowjob. Det kan hun i hvert fald også finde ud af. Hold da kæft man. Derefter dyrkede vi sex i flere stillinger, samtidig med flere kys/snav. Det var virkelig en oplevelse. Kan kun anbefale hende, hvis man er til den slags kærestesex med et seriøst forspil. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende for mit vedkommende i hvert fald.

Skrevet

Det er glædeligt med forelskelse ved første blik så  TS kan et eller andet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.