Hop til indhold

Sexy Emma fra Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/372130

Yes så fik jeg endelig besøgt Emma. Først udseende, utroligt smuk og fræk pige! Sindsyg frække ungpige bryster, der bare sidder hvor de skal og lidt mere end en håndfuld! Tro mig de er alt for frække de bryster ellers er det mig som har en fetish, men jeg er mere røv mand... Anyway... Kroppen, Røven, fissen og ansigtet var 10/10 ligesom på billederne. Ung pige fra Rumænien. 

Nå jeg havde bare bestilt Honey package, fordi det var min første gang ved en GP og fordi jeg ikke knepper med kondom. Fik adressen og blev bedt om at skrive 10 min før ankomst. Da jeg har fundet p-plads osv skriver jeg. Ingen svar den næste halve time. Tænkte hun nok havde taget en kunde ind or something. Blev i nærhenden fordi jeg var spændt og ville rigtig gerne møde hende. Endelig kom der svar og hun var klar. Så bevægede mig hen til adressen og gik op på 3-4 etage, så i skal være i god form :D Stedet er ikke særlig diskret, men who cares når du er liderlig :) 

Hun åbnede og var letpåklædt rigtig fræk. Der blev hurtigt hilst og fik af vide tøjet af, også bare placere mig på sengen. Efter vi begge var nøgen, fik pikkenmanden lige en omgang vådserviet også igang med at blow. Hun havde en vådserviet som hun engang imellem lige brugte til at spytte ud i. Som sagt første gang ved GP så ved ikke om det er normalt.! Bj'et var nok på en skala en 5/10. Meget fake støn, men god øjenkontakt. Hun skiftede mellem bj og hj og de sidste 5 min fik trolden satme godt nok en håndspiller, som om man bare skulle skyde svinet af.!  Meget Cum for me baby osv. Fik skudt kanonen af og vi fik en sludder for en sladder. 

Alt i alt første gang oplevelse må jeg sige... Emma sindsyg krop, fræk fisse og alt for frække bryster.! Hvis man er røv mand så er hun da helt sikkert et besøg værd! Hvis jeg var typen der kneppede med kondom, havde jeg helt sikkert bestilt sådan en omgang.! Desværre er det total turnoff for mig så det kommer aldrig til at ske med en GP.

I er allesammen meget velkommen til at svarer på, om min oplevelse normal osv.! :) 

Pigen 10/10

Oplevelsen 6/10

Stedet 8/10

Kommer måske igen

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg havde faktisk min GP-debut med Emma i Aalborg i går. Jeg har ikke meget at sammenligne det med, men hun var virkelig venlig, sexet og gav mig en vidunderlig tid. Førsteklasses krop og et meget behageligt væsen. Anbefalede!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.