Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I visited Sweet Diana today

https://nympho.dk/n5332/2161/just-arrive-real-diana/

And was not very happy. 

I arrived on confirmed time but she didn't answer. I asked "Are you there?" and just when I was on my way leaving she replaid "Yes" without any explination/excuse. 11 minute late of confirmed time. 

Eventually she opened the door to her apartment (a basement without any/very few windows. It was ok but nothing more than that) and was very direct/passively aggressiv already from the beginning. She asked if I wanted to visit the toilet, whereupon I answered "Yes please". I was on my way leaving the room for the toilet when she kind of bitchy asked "Have you been here before or why do you go before me?!". I mean, she is right but it is not what she said but how she said it. 

Worth mentioning is that she is not 24yo as the ad says. Maybe 34 or 38 or 42. It is her on the pictures but I have no idea how the reality is so different. Maybe 15 years old pictures/videos. I mean, she is still kind of good looking but not near the pictures unfortunately. 

The service was not according to her ad either. She sucked with condom, even when the ad says without. I didn't say anything since she already was a bit angry (for no reason). When I tried to move a bit of her hair to get a better view of the BJ she angrily said "Don't touch my hair!!! I don't like it", like I could have known? I mean, her body, her decisions of course and I am very respectful and indulgent about that, but please be clear in the ad and follow what is promised. 

I had a hard time to deliver because of obvious reasons and when I gave her some oral she said "NO...!! You can't do it like that. It is way to fast. Slower...". Sure, a good advice and probably very true, but why does she say it in that way. After a while she said "You need to focus now because we only have 7 minutes left". Even though she was 11+ min late and had a misleading ad with both age and services she did not want to go one second over time. 

The ad is misleading. The attitude was not very good. The sex was ok. The apartment was ok. The price is kind of good.

I would not recommend it and will not visit again. Not terrible but certainly not good. After she was angry that I touched her hair I didn't dare to do anything. Was laying there like a dead fish, hah. 

Anyway, everyone can have a bad day of course but I'm afriad that isn't the whole truth. I saw a review of her with someone with similar experiences. 

Redigeret af Ronny Segun

Skrevet

Enig - mit besøg hos hende var mit dårligste hos en Gp i 2023. 

Skrevet

Jeg var så heldig at reagere på hendes fjendtlige attitude inden hun fik mig lænset for penge...

Jeg ankom til hendes sted 2 min senere end aftalt. 3 min før aftalt tid skrev jeg til hende at jeg var der om 5 min. Det vil jeg mene er helt acceptabelt. Der gik 3 min uden at hun reagerede, hvorefter jeg ringede til hende. Hun tog ikke tlf. men skrev dog tilbage at hun ville åbne. Hun var bare bitchy fra start. Hun var iført en stor sort badekåbe. Sminket i ansigtet, men intet kunne maskere den sure mine.

Jeg havde spurgt til rimming på SMS og hun svarede "yes sure". Da jeg så vil betale ved hun ikke hvad rimming er. "Black kiss", prøver jeg.... Hun kysser ikke, siger hun... :lol: 

Det er bare så tydeligt hvad for en luset gesjæft hun kører. Jeg tager omgående mine ting og skrider. Siger til hende at black kisses betyder "kys i røven" og giver hendes bagdel et lille prik.

På vej ud af døren siger hun; "another time, maybe dont touch my ass..."

Som om der bliver en anden gang... :lol: 

Hun havde faktisk et par gode anmeldelser i starten. Gad vide hvad der er sket? På Nympho havde hun 4,5 stjerner. En masse 5* anmeldelser og een enkelt sur 1* hvor fyren var blevet brændt af.

Redigeret af Ebden_jj

• 1 month later...
Skrevet

Da jeg besøgte hende var hun hårdt ramt af influenza. "Det gør ikke noget", sagde hun:blink:

Farvel, sagde jeg...

Skrevet
Pervy skrev, for 21 timer siden:

Da jeg besøgte hende var hun hårdt ramt af influenza. "Det gør ikke noget", sagde hun:blink:

Farvel, sagde jeg...

Der er noget helt galt i hovedet på den pige. Det bemærker man hurtigt. Jeg er målløs over at hendes forretning stadig kører.

• 3 months later...
Skrevet
Ebden_jj skrev, den 16.8.2023 at 14:12:

Der er noget helt galt i hovedet på den pige. Det bemærker man hurtigt. Jeg er målløs over at hendes forretning stadig kører.

Hun har skiftet navn nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.