Hop til indhold

Anal lise vejle

Featured Replies

Skrevet

Anal lise. Vejle

Har været der 2 gange.

1 gang var kun massage.

Hendes massage forgik kun på min ryg.

1 time 1400. Lidt i den dyre ende.

2 gang. 90 min b2b massage.

Igen forgik det hele kun på min ryg.

meget sød og imødekommende og er man der for mere end massage er jeg sikker på hun giver for valutaen.

påtænker 3 besøg hvor jeg prøver en af hendes andre ydelser.

Billederne passer mwget godt. Vil dog sige hun er kønnere i virkeligheden super sød, kan man lide fylde unge piger skal hun prøves.

https://annoncelight.dk/showad/376300

Redigeret af besøgsven

Skrevet

Andre en den nye bruger som oprettede sig for at skrive anmeldelsen, som har været forbi?

Skrevet
John41 skrev, for 21 minutter siden:

Andre en den nye bruger som oprettede sig for at skrive anmeldelsen, som har været forbi?

Hvis du havde gjort dig den ulejlighed at søge selv, ville du have vidst at aalborgno1 med 3 år på bagen her også har været der - og var lige så tilfreds som ts.

Endnu et godt eksempel på den uintelligente jagt på nye anmeldere der er ved at gøre eg til et træls sted at være.

Skrevet
  • Author
John41 skrev, for 7 timer siden:

Som ny indenfor brugen af diverse services er det vel okay jeg giver mit besyn på de steder jeg besøger lige som erfarede bruger af disse services.

Skrevet
besøgsven skrev, for 7 timer siden:

Som ny indenfor brugen af diverse services er det vel okay jeg giver mit besyn på de steder jeg besøger lige som erfarede bruger af disse services.

Selvfølgelig er det dét. Tag dig ikke af at nogle brugere er mistænkelige overfor nye brugere.

Ser frem til at læse om dine fremtidige beretninger. 

Skrevet
besøgsven skrev, den 8.7.2023 at 19:39:

Anal lise. Vejle

Har været der 2 gange.

1 gang var kun massage.

Hendes massage forgik kun på min ryg.

1 time 1400. Lidt i den dyre ende.

2 gang. 90 min b2b massage.

Igen forgik det hele kun på min ryg.

meget sød og imødekommende og er man der for mere end massage er jeg sikker på hun giver for valutaen.

påtænker 3 besøg hvor jeg prøver en af hendes andre ydelser.

Billederne passer mwget godt. Vil dog sige hun er kønnere i virkeligheden super sød, kan man lide fylde unge piger skal hun prøves.

https://annoncelight.dk/showad/376300

Ja.. hun er lidt mærkelig, måske kom jeg på en dum dag.

Men hun er pt. i Viby, jeg kom til stedet, der ved q8 og jeg skulle ind a døren ( de lige nr ) hun skrev jeg skulle tage et billede a døren. For hun mente jeg var gået forkert, på det tidspunkt var jeg lidt ligeglad, jeg gik frem og tilbage som en idiot, hun fik mig over i de ulige nr altså på den anden side a gaden.. tog jeg et billede a min gps fra mobil.. skrev jeg efterfølgende, det gir jeg ik bruge min tid på..

Hun skrev endda jeg var en dum lille mand. Og hun fik mange sms'er fra andre mænd osv.

Jeg tror hun er kun til massage desværre.. fik en gratis gåtur..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.