Kugodt 4 Skrevet 8. Juli, 2023 Hej folkens. https://annoncelight.dk/showad/373449 Er der nogen, der har noget kendskab til Mali? Hvordan ligger stedet? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeCoq 90 Skrevet 8. Juli, 2023 Jeg tror det er den ude i Lem. Det er i hvert fald samme måde de skriver deres annoncer på. Men er ikke sikker. Ligger lige i udkanten af byen - ikke mega diskret, men dog langt ude på landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 8. Juli, 2023 Tror nærmere at det er denne her der er i Lem. https://annoncelight.dk/showad/374206 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 9. Juli, 2023 Den ligger i thinggade skive centrum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 9. Juli, 2023 Ikke særlig diskret og elendig service hvor alt koster mere end det er værd, efter min mening Fås 100 gange bedre og billigere selv I randers eller Ålborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry72 1 Skrevet 9. Juli, 2023 Meget enig og ville ønske, at jeg havde læst din anmeldelse, da jeg bestilte tid tidligere i dag. Jeg besøgte stedet i dag og konklusion er, at det er min dårligste oplevelse meget længe. Vi havde aftalt en time med massage, b2b, hj og bj. Jeg ankom til tiden og stod på gaden igen efter 25 minutter. Mindre en 10 minutters mindre god massage uden pirring og b2b, da jeg skulle vende mig. Fik derefter ca. 10 minutters ok bj. Så alt i alt den dårligste oplevelse meget længe, inkl. kr. 1.000 fattigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 4 Skrevet 9. Juli, 2023 Godaften Jeg takker alle for gode svar. Søger andetsteds. Fortsat god sommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 7. Januar Nogle nye besøg her. Kan se der er kommet ny pige der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 1. Marts Swappie skrev, den 7.1.2024 at 15:07: Nogle nye besøg her. Kan se der er kommet ny pige der. Besøgte hende for ikke så længe siden og denne gang var det faktisk ganske udmærket. I alt fald noget bedre end de dårlige anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 7. Marts Kristianv skrev, den 2.3.2024 at 00:26: Besøgte hende for ikke så længe siden og denne gang var det faktisk ganske udmærket. I alt fald noget bedre end de dårlige anmeldelser Hvad vil du skyde alderen til at være ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 8. Marts Swappie skrev, den 7.3.2024 at 18:05: Hvad vil du skyde alderen til at være ? Jeg vil skyde på, at hun er et sted mellem 33 og 40 år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redheat 12 Skrevet 22. Juni Har lige været der... Der var en ung (måske 19 måske 29 årig pige) med en meget petit krop og bryster der passede til... Små og naturlige .Hun var virkelig sød og dejlig. Venlig og smilende... B2b 1 time. 3 kvarters lækker massage plus en skøøøøn håndtrold. Virkeligt intet som helst at sætte en finger på.. Prisen var en tusse og fik i hvert fald en time... Og hvad jeg trængte til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg