Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror det er den ude i Lem. Det er i hvert fald samme måde de skriver deres annoncer på. Men er ikke sikker.

Ligger lige i udkanten af byen - ikke mega diskret, men dog langt ude på landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke særlig diskret og elendig service hvor alt koster mere end det er værd, efter min mening 

Fås 100 gange bedre og billigere selv I randers eller Ålborg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig og ville ønske, at jeg havde læst din anmeldelse, da jeg bestilte tid tidligere i dag.

Jeg besøgte stedet i dag og konklusion er, at det er min dårligste oplevelse meget længe.

Vi havde aftalt en time med massage, b2b, hj og bj. Jeg ankom til tiden og stod på gaden igen efter 25 minutter.

Mindre en 10 minutters mindre god massage uden pirring og b2b, da jeg skulle vende mig. Fik derefter ca. 10 minutters ok bj.

Så alt i alt den dårligste oplevelse meget længe, inkl. kr. 1.000 fattigere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, den 7.1.2024 at 15:07:

Nogle nye besøg her. Kan se der er kommet ny pige der.

Besøgte hende for ikke så længe siden og denne gang var det faktisk ganske udmærket. I alt fald noget bedre end de dårlige anmeldelser 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristianv skrev, den 2.3.2024 at 00:26:

Besøgte hende for ikke så længe siden og denne gang var det faktisk ganske udmærket. I alt fald noget bedre end de dårlige anmeldelser 

 

Hvad vil du skyde alderen til at være ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, den 7.3.2024 at 18:05:

Hvad vil du skyde alderen til at være ?

Jeg vil skyde på, at hun er et sted mellem 33 og 40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...