Hop til indhold
Cruise

N & N Thai Wellness - Østerbro - part 1 - den grønne del

Recommended Posts

Halløjsa gæve gutter og andet godtfolk :)

Da trangen til en god gang massage (+ evt lidt lir) trængte sig på, kom jeg forleden næsten helt tilfældigt forbi: 

https://nnthaiwellness.dk/

Havde dog stødt på noget info i diverse tråde her på sitet, men en specifik selvstændig anmeldelse af stedet har efterhånden et par år på bagen. Ros og tak til @Jmk, @Klipklap , @Mr Piper , @Volvo2 og @charlieCarlo for at henlede min opmærksomhed i retning af Pueng og NN Thaimassage - thumps up :)

Havde ikke bestilt tid på forhånd, da jeg ønskede så meget spontanitet og så lidt planlægning som muligt her i ferien. Så jeg tog chanchen og kom uanmeldt direkte ind fra gaden eller højre om man vil. Heldigvis kunne det sagtens lade sig gøre at få 1 times massage med det samme :) hvis nu de ikke havde haft tid, så havde jeg måske Jenny i Vardegade samt andre i nabolaget som mulighed, men det blev ikke aktuelt.

Fik en yderst venlig og frisk modtagelse af hvad der senere skulle vise at være ejeren (Hanni or Honey), der meget gerne ville massere mig, men da jeg havde glemt navnet på Pueng, måtte jeg spørge og bede om at få massage af den bedste massør. Efter lidt snak de to kvinder imellem på thai endte det med Pueng som min massør. Skal lige nævnes, at kommunikationen ellers foregik på engelsk. Ved ikke, hvorfor jeg havde et indtryk af, at de kunne tale dansk, men never mind.

Pueng gav min halv gamle krop 1 times god, gedigen, kompetent og tiltrængt massage. Blev spurgt (på engelsk), om det skulle være; "Hard or medium". Jeg bad om en mellemting. Pueng begyndte med, hvad jeg antog som værende "medium" massage med olie. Efter et stykke tid spurgte jeg hende; om det var Thaimassage som hun var i gang med? Det var det så ikke, idet hun stoppede med at bruge mere olie og nu tog hun endnu hårdere fat! ...jeg skal da lige love for, at Pueng formår og forstår at tage fat de helt rigtige steder og knuder!

Vil anbefale, at man husker fokus på ens vejrtrækning undervejs! ...med mindre man godt lide følelsen af tårer i øjnene :rolleyes: 

Ydermere indeholdte massagen periodevis elementer af yoga / strech, hvor; nakke, skuldre, arme, ryg, læn og lår blev strukket rigtig godt igennem, hvilket i min bog kun gjorde Puengs massage endnu bedre! :) 

Ejeren (Hanni or Honey) var også et behageligt, glædeligt, livligt og sjovt bekendskab :razz: 

Hende kommer jeg tilbage til i næste del (part 2) ...hvis stemningen ellers er til det? ;)

Kan godt garantere, at jeg kommer igen ;) :wub: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi vil meget gerne høre om dine oplevelser med Honey (det kalder hun sig), har selv haft ey par meget uforudsigelige og sjove oplevelser med hende:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...