Hop til indhold

Victoria, welcome to my profile – nogen erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Der er en ny pige i byen, Victoria. Hun ser fin ud. Kønt ansigt og krop med lidt kurver. 2.100 kr. for en times GFE virker måske lidt i overkanten dog. 

Der står i annoncen, at hun er en “nifomaniac”, jeg gætter det betyder, at hun er en “nymphomaniac”. 

Nogen der har erfaringer med hende? Ægte bryster? (jeg har svært ved at afgøre det ud fra billederne).

Link er her:

https://nympho.dk/n12821/4117/hey-i-am-glad-to-welcome-you-on-my-profile/

Links til nympho.dk virker som bekendt ikke.

:)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Hej @TheLion, det er en hamper pris. Men det er samme pris +- de andre GFE piger tager. 
Jeg spurgte til B2B og GFE i 60 min forleden - 3000 .- og hun nævnte ikke om der var “ekstras”

Tror vi må vende os til prisen ;-(

Hvis du ser på mange pigers standard pris 1500.- eksklusiv ekstra , det bliver også 2000.- inden man ser sig om

Skrevet
  • Author
Den rejsende skrev, 1 time siden:

Hej @TheLion, det er en hamper pris. Men det er samme pris +- de andre GFE piger tager. 
Jeg spurgte til B2B og GFE i 60 min forleden - 3000 .- og hun nævnte ikke om der var “ekstras”

Tror vi må vende os til prisen ;-(

Hvis du ser på mange pigers standard pris 1500.- eksklusiv ekstra , det bliver også 2000.- inden man ser sig om

Jeg ville gerne give dig ret, men det kan jeg ikke. Typisk ligger prislejet for en times GFE mellem 1.800 kr. og 2.000 kr. (hos udenlandske piger i den “dyrere” ende). Så afhænger det lidt af pigens udseende, alder og service, hvor vi er på spektret. Pigen her tager 2.100 kr. for en times GFE og 400 kr. f.eks. for CIM. Dvs. i alt 2.500 kr. Det er højere end gennemsnittet må man bare konstatere, og derfor jeg skriver det.

Har du besøgt pigen, altså Victoria? Kan du sige noget om hende?

Hvilken pige tog 3.000 kr. for GFE og B2B? Bliver helt nysgerrig (og husk nu det her er en efterlysning – en debat om priser skal helst tages andetsteds) :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Ser ud til hendes annonce ikke er aktiv lige.  Navnet er Eva, hun har annonce alle steder
Håber lidt hun skrev forkert.

Har selv kigget på priserne

Jessica, Barbara, Deer,  Nadia og andre kommer over 2000.- hvis du ønsker kys, SF / MF og for mig vigtigt GFE

Standard starter lavt, men ekstras trækker prisen op

Ved godt der er nogle der har lavere priser, det jeg ser efter er GFE, og der ser det ud til at koste +- 2000.-

Skrevet

So back to the topic. She just arrived so hopefully tonight a review will pop up. She looks nice for sure. Side tip her manager list deep through but said she can’t so don’t expect it

Skrevet
meUsex skrev, for 8 minutter siden:

Side tip her manager list deep through but said she can’t so don’t expect it

please explain what this mean

Skrevet
AgentLeman skrev, for 3 minutter siden:

please explain what this mean

Jeg læser det som om at hendes maneger skriver at hun tilbyder deepthroat på trods af at hun ikke kan give denne ydelse.

//

I read it as if her manager lists deepthroat as a service she provides, when in reality she doesn't.

Skrevet

Pretty easy Its listed as a service but when I asked her she said she cannot 

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, 1 time siden:

So back to the topic. She just arrived so hopefully tonight a review will pop up. She looks nice for sure. Side tip her manager list deep through but said she can’t so don’t expect it

I think she arrived yesterday. As I said her face looks pretty and looks like she got a nice body with curves. The price is maybe a little too high. Thank you for letting us know with the “deep throat” (apparently she writes “deep through”). If she actually provided it as part of her service it could explain the higher price but I would personally still have preferred it as an extra – to me, it is better with options. I didn’t notice it was included on the list before. So does that mean that you visited her? :) 

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Skrevet

It means I asked her and she said she can’t (not doesn’t) can’t . let’s hope her manager removes it soon

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, 1 time siden:

It means I asked her and she said she can’t (not doesn’t) can’t . let’s hope her manager removes it soon

She has lowered the prices now so one hour GFE is 1.800 kr. I hope someone can tell more about the girl soon? :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

jeg har besøgt victoria og hun er ok . kan godt anbefales , men jeg var ikke helt oppe at ringe på særligt gfe delen . det var så tilmed til den gamle pris , hvor uheldig kan man være :angry:

generelt kan hun sammenlignes lidt med ayla fra samme gruppe , men victoria er mere professionel og snakker mindre . hendes bryster er lavet , men dejlige og bløde . hun er en tand mere fyldig end på billederne , men stadig smuk og lækker . fint engelsk , dog ikke til de helt dybe snakke , som der alligevel ikke var meget af da hun var meget optaget af sin telefon

victoria levere det aftalte og hun er sød og villig til at levere en god service , men der var en professionel distance . jeg savnede lidt mere gfe fra hende , men fik ellers hvad jeg kom efter . et godt knald , ligegyldigt bj og gode men sparsomme kys

stedet er en ok hotellejlighed , husk at stå ved inderdøren ellers ser hun dig ikke . sengen er mindre god , da det er to enkeltsenge sat sammen og de rykker sig . det var måske medvirkende til manglende gfe , da man ikke kan sidde tæt og nusse

generelt fint besøg , havde nok bare håbet på mere

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 4 timer siden:

(…)

generelt kan hun sammenlignes lidt med ayla fra samme gruppe , men victoria er mere professionel og snakker mindre . hendes bryster er lavet , men dejlige og bløde . hun er en tand mere fyldig end på billederne , men stadig smuk og lækker . fint engelsk , dog ikke til de helt dybe snakke , som der alligevel ikke var meget af da hun var meget optaget af sin telefon

victoria levere det aftalte og hun er sød og villig til at levere en god service , men der var en professionel distance . jeg savnede lidt mere gfe fra hende , men fik ellers hvad jeg kom efter . et godt knald , ligegyldigt bj og gode men sparsomme kys

(…)

Tak for din “anmeldelse” (eller hvad man nu skal kalde det, når det står her). Det lyder lidt ærgerligt, hvis hun har været distanceret, som du beskriver, når nu det er GFE. Og æv, at du ikke nåede de “nye priser”. Jeg synes netop, at hun ligner en rigtig fin pige, men hvis hun også sidder på telefonen og sådan, så lyder det måske ikke helt som det skal være. Et par ekstra kilo gør dog ikke mig det store for mig – synes netop, at det er dejligt, at der også er en pige med lidt “kurver”. Og tak for også at fortælle det med, at brysterne er silikone. Det er helt fint for mig, men det kan efterhånden godt blive lidt af en “gættekonkurrence”, om de er det ene eller andet, og jeg synes, at det er rart at vide inden (men forstå mig nu ret, det er jo selvfølgelig godt, at man kan blive lidt i tvivl…)

Det kan jo være, at man skal tage forbi en af dagene, for hun ser nu ret fin ud på billederne, men andre piger lokker også – jeg har ikke besøgt Ayla, som du nævner. Der er også en anden ny pige, Diana, i byen, der ser ret fint ud, så nu må vi se – det ligner også, at hun er fra den samme “gruppe”. Jeg kan ikke linke til Diana, der vist ikke må forveksles med en anden Diana, der også har været her, da hendes annonce ikke er oppe lige nu :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

@TheLion

Af de tre piger du nævner ayla diana og victoria , så er ayla klart det bedste besøg .

ayla er mere indlevende , erfaren på den gode måde , levere bedre gfe osv . har skrevet en anmeldelse af hende og diana ( som har ændret navn ) før .

du skal være velkommen til at spørge ind til pigerne hvis du overvejer et besøg

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 57 minutter siden:

@TheLion

Af de tre piger du nævner ayla diana og victoria , så er ayla klart det bedste besøg .

ayla er mere indlevende , erfaren på den gode måde , levere bedre gfe osv . har skrevet en anmeldelse af hende og diana ( som har ændret navn ) før .

du skal være velkommen til at spørge ind til pigerne hvis du overvejer et besøg

Tak for tilbuddet, men det behøver du ikke. Jeg var netop mest lidt nysgerrig på Victoria, da der både var et par fine ting ved hende, men også lidt der stod hen i det uvisse. Men jeg er sikker på, at alle pigerne kan noget, selvom dine beskrivelser af Victorias lidt distancerede GFE ikke fik det til at lyde helt tip top. Er du sikker på, at vi snakker om den samme Diana? Hvad hed hun før, hvis det er? (jeg har ikke selv set hende tidligere). Hun beskriver sig selv som en “geisha”.

Her er linket for øvrigt til hende, hendes annonce er oppe igen (link til nympho.dk virker ikke):

https://nympho.dk/n12684/4092/i-am-liberated-in-pleasure-and-know-the-secrets-of-a-geisha/

Redigeret af TheLion

Skrevet

Should we stick to Viktoria? So sounds like her bj was horrible and she isn’t a kisser. Too bad

Skrevet
TheLion skrev, for 11 minutter siden:

Tak for tilbuddet, men det behøves ikke. Jeg var netop mest lidt nysgerrig på Victoria, da der både var et par fine ting ved hende, men også lidt der stod hen i det uvisse. Men jeg er sikker på, at alle pigerne kan noget, selvom dine beskrivelser af Victorias lidt distancerede GFE ikke fik det til at lyde helt tip top. Er du sikker på, at vi snakker om den samme Diana? Hvad hed hun før, hvis det er? Hun beskriver sig selv som en “geisha”.

Her er linket for øvrigt til hende, hendes annonce er oppe igen (link til nympho.dk virker ikke):

https://nympho.dk/n12684/4092/i-am-liberated-in-pleasure-and-know-the-secrets-of-a-geisha/

som sagt var det et fint besøg hos victoria savnede primært bare mere gfe . ayla kysser dig fx i gulvet når du træder ind af døren og lever sig ind i det og forsøger at holde en samtale kørende . hos victoria skal man selv opsøge den slags

mht diana så ja , hun har været her før under andet navn . Her er hendes tidligere link :

https://nympho.dk/n11466/3756/sexy-sofia-first-time-in-copenhagen/

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 1 time siden:

som sagt var det et fint besøg hos victoria savnede primært bare mere gfe . ayla kysser dig fx i gulvet når du træder ind af døren og lever sig ind i det og forsøger at holde en samtale kørende . hos victoria skal man selv opsøge den slags

mht diana så ja , hun har været her før under andet navn . Her er hendes tidligere link :

Tak for information med navnet/linket. Jeg har kigget lidt rundt. Jeg tror ikke helt, at Ayla ville være min type men fair nok, smag og behag. Dine beskrivelser af Victorias GFE sælger stadig ikke helt. Lidt æv, at Diana har været her under et tidligere navn, men fin ser hun da også ud. Nu må vi se, hvad der sker :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

Valget faldt på Diana. Anmeldelsen kan læses her:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.