Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Ingen andre tog telefonen så jeg endte hos hende.
Hun reklamerer med best blowjob, det er en overdrivelse, jeg har fået meget bedre, men også meget værre.
Jeg skulle have øko blow og ikke andet, intet problem. Selvom jeg gik ud på badeværelset og skyllede lillemanden, så blev han grundigt aftørret inden hun gik igang. Det var okay, det blev gjort blidt, men grundigt.
Det startede fornuftigt, hun suttede lillemanden op fra slap, intet at udsætte på det, lidt spyt ned af ham, derefter overgik hun til hånd. Hun er ikke nogen insta model så jeg tabte lidt af begejstringen ved hånd så hun måtte i gang med munden igen. Anden gang hun overgik til hånd tabte jeg lidt af styrken igen og hun blev lidt irriteret, men gav sig dog til at sutte igen og trak min hånd hen til sine babser, og så udeblev resultatet da heller ikke. Fint skud udover babser og min mave.
Billede 7, med håndklæde om håret er retvisende. 

Lille værelse, i lejlighed nær banen, der var en anden pige i lejligheden.

Skrevet

Tak Niels,

nu er billedet med håndklædet desværre væk fra annoncen. Kunne du beskrive hende lidt? Nogle af billederne virker lidt ældre...

tak/mvh

Skrevet
  • Author

Ja, de mest retvisende billeder er fjernet. Det har du ret i.

Udseende er hun ganske almindelig, lidt kvabset uden at være tyk, men lige de der 5+ kg som sætter sig. Sammenholdt med at maveskindet er lidt ujævnt og babserne hænger så tænker jeg et par graviditeter og så er hun ikke helt kommet tilbage i form/vægt. Som nævnt ikke nogen insta model, men heller ikke hærget hvor man tænker misbrug eller noget tilsvarende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.