Hop til indhold

Bria 22 år

Featured Replies

Skrevet

At hun lyver sig yngre og optræder under et andet navn, når hun tager på turné, for ikke at ødelægge sin filmkarriere skal ikke afholde mig fra at give Scarlett en omgang.

Skrevet
Listelømmel skrev, for 9 timer siden:

Hun ser virkelig dejlig ud på billederne.

Synes aldrig jeg har set de billeder/hende tidligere

Undrer mig til stadighed over, at man ikke straks kan se, at dette er falske fotos. Og over, at mange stadig ikke selv starter med at søge, da det er så nemt og ligetil og ingen tid tager og de reelt vil risikere at miste penge pga lyvende, stjælende, falske pigers annoncer, når de vel ved, at står man der først, vender de fleste ikke om. Søg nu bare på fotos først. Og anmeld så annoncen og håb naivt, at AL fjerner annoncer eller som minimum skriver, at denne profil har brugt falske fotos de sidste 30 dage (flot AL).

Skrevet

Synes også at det er underligt at annoncer bliver oppe når de bliver anmeldt. Der er vel penge i det for AL, også i at have falske annoncører. 

Skrevet
DonOdense skrev, for 25 minutter siden:

penge i det for AL, også i at have falske annoncører

....mon ikke, der er flere penge i ikke at rydde op, have annoncer med fotos (mere traffik) og mere trafik genererer indtægt ala bannerreklamer fx, så jo, dermed er ejergruppen bag næppe voldsomt optaget i at rydde op, bevist ved mange anmeldelser med beviser, der stadig måneder efter findes og findes med falske fotos 

Skrevet

Tænker du har helt ret. Det er utroligt at der ikke er et troværdigt medie i denne verden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.