Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var her til aften en tur ved "Sara" i Kolding, da der ikke var så mange anmeldelser af hende. https://annoncelight.dk/showad/292802 Det er ikke hende på billederne. Af med tøjet som om man skal i bad. Hun siger hurry up come on konstant og ville faktisk hellere ud af døren. Det koster 2500 for en time med ingenting. Hun kunne ikke blowjob og jeg prøvede at slikke hende, men det var umuligt at tilfredsstille hende. Ved sex ville hun bare have en til at komme med det samme og så ud af døren igen. Jeg var der i 20 minutter og så skyndte hun sig at tage tøj og overtøj på og ud af døren. Hun var slet ikke interesseret.

Det var i en kælderlejlighed med vinduet åbent lige ud til folk der går forbi og kan se ind. Jeg fik hende til at lukke vinduerne.

Redigeret af stiffy

Skrevet
stiffy skrev, for 57 minutter siden:

Var her til aften en tur ved "Sara" i Kolding, da der ikke var så mange anmeldelser af hende. https://annoncelight.dk/showad/292802 Det er ikke hende på billederne. Af med tøjet som om man skal i bad. Hun siger hurry up come on konstant og ville faktisk hellere ud af døren. Det koster 2500 for en time med ingenting. Hun kunne ikke blowjob og jeg prøvede at slikke hende, men det var umuligt at tilfredsstille hende. Ved sex ville hun bare have en til at komme med det samme og så ud af døren igen. Jeg var der i 20 minutter og så skyndte hun sig at tage tøj og overtøj på og ud af døren. Hun var slet ikke interesseret.

Det var i en kælderlejlighed med vinduet åbent lige ud til folk der går forbi og kan se ind. Jeg fik hende til at lukke vinduerne.

Er det ikke for meget og give 2500kr for en time? Det har jeg aldrig givet

Skrevet

Vi havde skrevet lidt om extras i sms, men det fik jeg ikke noget af.

Redigeret af stiffy

Skrevet
Servciesboy skrev, for 9 minutter siden:

Er det ikke for meget og give 2500kr for en time? Det har jeg aldrig givet

Det har jeg og heldigvis har de piger jeg har oplevet kræve denne pris leveret fuld valuta for pengene.

Det er helt klart i den høje ende, men det er jo individuelt hvor meget en pige vil kræve og en gæst vil betale.

Skrevet

Det virker desværre bekendt.

Synes at være en bagmand i Kolding, der har succes med den her måde. Har en eller flere rumænske/ungarske piger, der af tvivlsomme årsager sælger sig selv.

Fine annoncer, med falske fotos og de lover alt mellem himmel og jord i telefonen. Det er dog helt tilfældigt hvilken pige der dukker op og hende der gør, er åbenbart fuldstændigt ligeglad med aftaler om ydelser eller tid.

Sidst jeg var udsat for det, var i en kælderlejlighed lige ved banegården. Jeg nåede kun lige ind af døren før jeg vendte om igen. Kan derfor ikke sige noget om ydelserne, men det var i hvert fald ikke pigen i annoncen og attituden var fra staten som ovenstående beskrevet. Sætningen "Close off" faldt før vi havde ordnet betalingen

Har lidt på fornemmelsen at det også er slemt i Esbjerg?

Ved ikke om det er tilfældet, men synes i hvert fald, at der konstant er forholdsvist mange annoncer med meget smukke piger, der minder meget om hinanden i opbygning, men ikke rigtigt nogen anmeldelser der bekræfter om det er pigerne fra annoncerne. 

Skrevet
BJL skrev, 1 time siden:

anmeldelser der bekræfter om det er pigerne fra annoncerne

Der er et rumænsk kartel (minimum et) i Jylland og bla i de 2 nævnte byer. De fleste annoncer er falske fotos. Der er tit ingen anmeldeser, da de fleste kunder ikke vil anmelde, ikke kender eg, blot kommer for kort tid og tage trykket osv. 

At man kan finde på at bestille en time og betale så voldsomme priser og stole på udlæninge holder, hvad de lover, når man VED; at de selv eller bagmænd er her for at tjene mest muligt på kortest tid, går over min fatteevne. Man ville jo aldrig nogensinde gøre det med andre ting. Bilkøb, huskøb, rejser, restaurantsbesøg, håndværkere :-) 

Arg, jeg tar sgu lige chancen, må være mange brugeres pik´s overbevisende den sunde fornuft oppe i hovedet. 

I stedet for at booke 15 minutter og afprøve evt ved bare at besøge, se stedet og pigen, man kan altid vende om og gå. 

Det ender jo alligevel oftest med 15 minutter, hvor man så blot har betalt 20 gange mere og står med vrede og frustration. 

stiffy skrev, for 9 timer siden:

Jeg var der i 20 minutter

Hvorfor betale 2500 for 20 minutter når man bare kan (måske ikke hos sara-snyder men mange andre) booke og betale 20 minutter, der så sikkert ender med 7 minutter for 800 kroner. Ved godt, mange brugere er her og nu liderlige og ikke kan/vil køre 100 kilometer end mere. Men måske man skulle overveje ens approach. 

Hvor er det skørt og forudsigeligt.

Søger hjælp/erfaringer - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk

SARA kolding. Vejle .esjberg. varde. haderslev.aabenraa.sonderborg.frederia.middelfart.horsens.

Jylland

07/07 2023 17:40

I am a passional BLONDIE , very excited to meet new gentlemens , and offer a very good time , hight quality service . We can enjoy full time together

Søger man på annoncenr kommer dette op (at PAS PÅ ikke bør få alle til at holde sig væk...):

...dk/showad/292802 https://annoncelight.dk/showad/354075 https://annoncelight.dk/showad/292800 Two gang købt jeg til 3 timer outcall og de bede om at forllade (med penge) efter en time. sindsyg. psykopatisk rumænke luder mand

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.