Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/248143

Besøgte denne lille romanske bandit her til aften.

Selv om hun er godt beskrevet i annoncen, så blev jeg alligevel overrasket over hendes størrelse, da hun tog imod mig i døren. Hun er dælme ikke særlig stor. Men det gjorde bestemt ikke noget. Super cute lille pige med former.

Fik en halv time, og vi gik lige til sagen. Der blev suttet og savlet til den helt store guldmedalje, så det fik hun lov at fortsætte lidt med, indtil det var tid til ridetur mm.. efter en 3-4 stillinger og 25 min, så måtte jeg overgive mig.

Efter jeg fik tørret sveden af panden og small talket lidt med dette behagelige væsen, så gik turen ind mod byen igen, ad Skt. J gade.

Det er hendes første dag i Odense, så der er fare for gentagelse.

 

Sted: 8/10 - Der manglede lige en blæser i rummet. Det var lige til den lune side.

Sex: 8/10 - Var helt sikkert besøget værd. Dejlig stram og god energi. Heller ingen brok trods størrelsen.

Pige: 8/10  - Skøn lille tøs. Behagelig personlighed og let til latter, og ikke mindst en dejlig naturlig flot krop.

Bang for the buck: 10/10

 

-Mikkelræv

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Bang for the buck"  hehe, første gang jeg hører den i denne sammenhæng.
Hun er rigtig lækker og sød. Da jeg besøgte hende var hun flot solbrun, hele kroppen.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...