TordenSkjold 354 Skrevet 7. Juli, 2023 https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/ubehagelig-massage-episode-jeg-fjernede-haanden/9852697 Bondeanger? Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 7. Juli, 2023 Svensk overgreb Men seriøst, er det ikke rart for nogen, uanset køn, at få overskredet sine grænser. Jeg forstår godt at fyren føler sig krænket over den uønskede beføling. Jeg har set flere tråde herinde hvor der bliver efterspurgt pirring og seksuel opmærksomhed fra en almindelig massør. Eksemplet i artiklen besvarer meget godt hvorfor en sådan situation ikke opstår. Ved godt det er svært at begribe, men ikke alle mænd har et mindset som den gængse eroguide bruger, og vil egentlig bare helst have en god, professionel massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 312 Skrevet 7. Juli, 2023 Ja ja rolig nu. Jeg ved godt det er moderne at være krænket. men man kan jo flytte hånden - og hvis der ikke er vold og voldelig pres så går det nok.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 7. Juli, 2023 TordenSkjold skrev, 1 time siden: https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/ubehagelig-massage-episode-jeg-fjernede-haanden/9852697 Bondeanger? Skjold. Eller et virkeligt ringe forsøg på at få "15 minutes of fame"? Jeg gætter på, at manden er gået ind på en Thai massageklinik og fået den sædvanlige tur. Hvis det så virkeligt overrasker ham, er han dummere end politiet tillader. Og nu har han angiveligt svært ved at få massage af kvinder??? Come on ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 7. Juli, 2023 “Massagen stoppede fuldstændig”. Tænker han har været tydelig om hvad han ønskede. Og hun har alligevel villet lave mersalg. Da det ikke skete skulle han bare ud af døren så hun kunne modtage næste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 90 Skrevet 7. Juli, 2023 Blueberry skrev, for 1 time siden: Eller et virkeligt ringe forsøg på at få "15 minutes of fame"? Jeg gætter på, at manden er gået ind på en Thai massageklinik og fået den sædvanlige tur. Hvis det så virkeligt overrasker ham, er han dummere end politiet tillader. Ja han er jo svensk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 9. Juli, 2023 Personligt elsker jeg når der bliver pirret lidt undervejs, selvom jeg er kommet for massagen. Jeg har dog engang for mange år siden følt mig lidt magtesløs, da jeg som nybagt far til 2, var i kraftigt sex underskud, og fik massage udendørs på et feriested med andre og konen 2 brikse væk. Her nød den smukke og erfarende massør åbenbart at pirre, da hun oplevede en ret hurtig reaktion. Jeg havde svært ved at få kommunikeret jeg ikke ønskede noget seksuelt, og det endte med en tiltrængt men upassende orgasme. Konen blev selvfølgelig ret utilfreds, og jeg følte mig faktisk ret uden skyld, selvom jeg selvfølgelig kunne have rejst mig med stiv dolk og takket pænt nej tak. I dag ville jeg nok have opsøgte massøren igen, og nydt hvor frækt det var. Men dengang var det klart over mine grænser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. Juli, 2023 Blueberry skrev, den 7.7.2023 at 21:39: Og nu har han angiveligt svært ved at få massage af kvinder??? Come on ! Holdninger som denne er en af grundende til, at mange mænd har svært ved at anmelde (og tale om) overgreb. Både offer og krænker kan have begge køn. Du vurderer ikke, om en person har oplevet et overgreb, det gør kun personen selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 9. Juli, 2023 @Liv Jeg vurderer, at man må være 30% dummere end krydsfinér, hvis man går ind på en gennemsnitlig Thaimassageklinik og ikke mistænker, at man kan blive sexualiseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg