Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Syntes hun lød fræk, eksotisk og spændende, desværre kunne virkeligheden ikke leve op til tekst og billeder! https://annoncelight.dk/showad/368522

Tog turen til Mågevej på Nørrebro, blev lukket ind i et ganske pænt, mørkt værelse, og gav 1000 kr til personen, der kan ses i annoncen.

Da mine øjne havde vænnet sig til mørket gik det dog op for mig, at billederne i annoncen nok var en del år gamle. Hun var nu ret overvægtig, og beholdt da også kjolen på under hele seancen, hvilket jeg ikke protesterede imod. Hun hev hurtigt gummi frem, hvilket var bekymrende, for i det mindste kunne hun give noget frækt fransk uden gummi, som annonceret. Men nej, det blev noget kedeligt fransk med gummi. Herefter slikkede jeg hende lidt og vi afsluttede med dansk. Det hele sikkert omkring 15 minutter. Det krævede noget fantasi og fokus på det positive for at det lykkedes mig at komme, hvilket var det eneste succesfulde, jeg kunne tage med hjem for de 1000 kr.

Ingen anbefaling herfra...

Redigeret af Phister

Skrevet

Tak for anmeldelsen.
Så lykkes det hende (igen?) at blive 1.000 kr. rigere på ikke at holde hvad hun annocerede :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.