Hop til indhold

Gad godt denne milf/gilf - Salma Hayek

Featured Replies

Skrevet

Selom det nok er tilsætningsstoffer så …..ku godt 56 år holder sig fint - foto fra hendes instagram opslag med 2 mio likes o.s.v.

Redigeret af Bødlen
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Skrevet

Enig - 56 år og skarp. 
er hun hoppet på silikone brysterne ? 

// AL

Skrevet

Silicone eller ej - jeg ville ALDRIG sige nej til hende:wub:

Skrevet
Amar Lover skrev, for 19 timer siden:

Enig - 56 år og skarp. 
er hun hoppet på silikone brysterne ? 

// AL

Yes den dejlige, pivfrække og (s)kønne Salma Hayek står knivskarp og snor-lige :razz: ...muy sexy & caliente :razz:

Ifølge: https://www.boobpedia.com/boobs/Salma_Hayek er det naturlige 80E bryster. :D Dog er jeg lidt overrasket over, at hun ikke er højere.

Selv hvis hun ikke var berømt og (god) skuespillerinde, så skulle man søge akut læge- og sexologhjælp for ikke at have lyst til hende ;) :wub: :P

Skrevet

Nogle kvinder har det altså bare med at blive bedre med årene. Se også Liz Hurley, Helena Christensen, Monica Belluci..

Skrevet

Hun er lækker, men det med brysterne, - de er lavet større af flere omgange :wink:

Skrevet
Sliksen skrev, den 8.7.2023 at 20:44:

Nogle kvinder har det altså bare med at blive bedre med årene. Se også Liz Hurley, Helena Christensen, Monica Belluci..

Glemte du ikke lige Sofie Linde ? 

Så for pokker - nu får jeg nok Sofie på nakken. :angry:

Redigeret af Løsgænger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.