kema 0 Skrevet 7. Juli, 2023 Vil ikke anbefale 123 massage var der sammen med en kammerat hvor vi begge fik dårlig massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 7. Juli, 2023 kema skrev, for 26 minutter siden: Vil ikke anbefale 123 massage var der sammen med en kammerat hvor vi begge fik dårlig massage Bedre hvis du skriver pigernes navn, for selve stedet 123 har jeg også haft gode oplevelser, så det er netop de piger i har besøgt, som du skal advare imod. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 7. Juli, 2023 kema skrev, for 35 minutter siden: Vil ikke anbefale 123 massage var der sammen med en kammerat hvor vi begge fik dårlig massage Et tyndt grundlag, det virker mere som et hævntogt...... Fortæl gerne hvad der skete, det virker langt mere sagligt og troværdigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 7. Juli, 2023 Sæt noget kontekst til dit tråd og gerne et link til massøren der har serviceret jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 7. Juli, 2023 Fatter heller ikke du tager derhen - minder om et gammelt slagteri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 7. Juli, 2023 Vil lige sige at det er rigtigt at stedet ikke får topkarakter hvad angår stedets tilstand..... MEN , jeg har fået massere af super god massage , BtoB og fuld pakke til den helt store fornøjelse af Anna som har været på stedet næsten lige siden det startede. Hun er i min top 3 af thai pige. og hendes afvaskelse bagefter er guld værd . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg