Hop til indhold

Liderlig amatør på 24 i KBH

Featured Replies

Skrevet

Kun mailadresse og intet telefonnummer - Stinker af fake profil der vil lokke dig over på en betalingsside for at kommunikere.

K

Redigeret af Kanon1

Skrevet
  • Author
Kanon1 skrev, for 58 minutter siden:

Kun mailadresse og intet telefonnummer - Stinker af fake profil der vil lokke dig over på en betalingsside for at kommunikere.

K

Det kan du have ret i. Men de to billeder har været nøjagtig de samme de sidste 2 måneder, når annoncen har været oppe, ordlyden er den samme.

Min erfaring plejer at være at hvis det er en åbenlys scam plejer det at være vildt stylede billeder, skiftende billeder og vildt lave priser. Ingen af delene at til stede her. 

Så måske har du ret. Men hvis nogen har prøvet at skrive til denne profil, vil jeg gerne høre hvordan det gik, om det var noget med fluks at blive lidt ind på en betalingsside eller hvad der skete. 

Skrevet

Besøg hende :-)

Skrevet
  • Author
Jb007 skrev, den 8.7.2023 at 09:01:

Besøg hende :-)

Du har måske erfaringer? 

Hvis du ikke vil ud med dem i tråden så skriv til mig PM :) 

Skrevet
RødeFrækkert skrev, for 5 timer siden:

Du har måske erfaringer? 

Tror det skal tolkes som, "Der er ingen der har besvaret med anmeldelse siden den 6. Juli, så tag evt. selv derud og besøg hende :)"

Skrevet
RødeFrækkert skrev, for 14 timer siden:

Du har måske erfaringer? 

Nej desværre har ikke besøgt hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.