DonOdense 40 Skrevet 6. Juli, 2023 (edited) Så kom der en kvinde til området der passede perfekt til min smag, og det skulle helt sikkert prøves af. Jeg læste en tråd om at hun skulle hjem dagen efter, og jeg måtte slå til. https://annoncelight.dk/showad/376594 var pigen der skulle besøges. Det var ikke svært at få lavet en aftale, om end der gik lidt tid imellem hvert svar - der var business der skulle foretages. Det starter ikke vildt godt, pigen har meget svært ved at kigge mig i øjnene, men kroppen er præcis det jeg er kommet efter så jeg tænker det nok skal gå. Der er åbenbart rod i hvilken kunde der er taget ind, ellers har det været en travl dag - men hun kan ikke huske hvad vi havde aftalt (jeg kan godt lide at få GP'erne til at gentage vores aftale så jeg ved jeg får det jeg betaler for), og jeg måtte ridse det op for hende. Hun fik pengene og gik ud i baglokalet... her var hun i noget tid, og jeg kiggede mig omkring i lokalet... VIRKELIG ikke lækkert Der var spor efter den tidligere kunde, og der var i hvert fald ikke luftet ud.... Det her skulle overstås, og jeg skulle nyde den krop så hurtigt jeg kunne og så afsted. Jeg havde valgt 30 minutter, men præcis 14 minutter efter stod jeg på gaden og tænkte... okay, der tjente hun da på mig, men jeg fik det jeg kom efter - for den krop var præcis det jeg havde hungret efter.... Vil jeg gentage det? Mjaaaaa... rengøringen, den manglende øjenkontakt og generelt hendes "service" manglede... Der skulle virkelig noget til før jeg kom igen....... men f*ck en lækker krop! Flere petit/skinny piger til Sydjylland/Fyn! Hun nævnte at hun ikke var sikker på at hun kom igen, men kan se at hendes profil er fra 2022 - så hun har da været i DK før... Så mon ikke? Redigeret 6. Juli, 2023 af DonOdense tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DANSKEANJA 58 Skrevet 6. Juli, 2023 DonOdense skrev, for 4 timer siden: Så kom der en kvinde til området der passede perfekt til min smag, og det skulle helt sikkert prøves af. Jeg læste en tråd om at hun skulle hjem dagen efter, og jeg måtte slå til. https://annoncelight.dk/showad/376594 var pigen der skulle besøges. Det var ikke svært at få lavet en aftale, om end der gik lidt tid imellem hvert svar - der var business der skulle foretages. Det starter ikke vildt godt, pigen har meget svært ved at kigge mig i øjnene, men kroppen er præcis det jeg er kommet efter så jeg tænker det nok skal gå. Der er åbenbart rod i hvilken kunde der er taget ind, ellers har det været en travl dag - men hun kan ikke huske hvad vi havde aftalt (jeg kan godt lide at få GP'erne til at gentage vores aftale så jeg ved jeg får det jeg betaler for), og jeg måtte ridse det op for hende. Hun fik pengene og gik ud i baglokalet... her var hun i noget tid, og jeg kiggede mig omkring i lokalet... VIRKELIG ikke lækkert Der var spor efter den tidligere kunde, og der var i hvert fald ikke luftet ud.... Det her skulle overstås, og jeg skulle nyde den krop så hurtigt jeg kunne og så afsted. Jeg havde valgt 30 minutter, men præcis 14 minutter efter stod jeg på gaden og tænkte... okay, der tjente hun da på mig, men jeg fik det jeg kom efter - for den krop var præcis det jeg havde hungret efter.... Vil jeg gentage det? Mjaaaaa... rengøringen, den manglende øjenkontakt og generelt hendes "service" manglede... Der skulle virkelig noget til før jeg kom igen....... men f*ck en lækker krop! Flere petit/skinny piger til Sydjylland/Fyn! Hun nævnte at hun ikke var sikker på at hun kom igen, men kan se at hendes profil er fra 2022 - så hun har da været i DK før... Så mon ikke? Vil lige sige at Jennifer som er dansk er 150 høj og vejer 45 kg højt. Hun er rundt i landet også i Jylland og på Fyn og hum er BESTEMT et besøg værd…. der er også en del anmeldelser på hende som Jennifer romantica en lille smuk rødtop. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 7. Juli, 2023 DANSKEANJA skrev, for 10 timer siden: Vil lige sige at Jennifer som er dansk er 150 høj og vejer 45 kg højt. Hun er rundt i landet også i Jylland og på Fyn og hum er BESTEMT et besøg værd…. der er også en del anmeldelser på hende som Jennifer romantica en lille smuk rødtop. Tak, og jeg har også haft fornøjelsen af at møde hende. Vores planer har bare ikke passet sammen det sidste år Ellers vil jeg da give dig fuldstændig ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 16 Skrevet 7. Juli, 2023 (edited) Jeg har også besøgt diana i kolding til en noget blandet oplevelse. Kommunikation: 10/10 Parkeringsforhold: 8/10 Stemmer billeder overens med virkelighed? Ja Service / Professionalisme / Enthusiasme: 2/10 Dog synes jeg hun ser næsten sygeligt underernæret ud. Ikke så frækt og en smule turn off for mig. Vi havde næsten ingen kemi men alligevel var øjenkontakt ikke noget problem. Lod dog mærke til et enkelt tidspunkt under akten, hvor det var usædvanligt svært at få øjenkontakt. Værelset ligger i en rigtig elendig baggård, men når man kommer indenfor så er det måske lidt rodet, men det virkede ikke beskidt. Det var umiddelbart heller ikke mit indtryk at der blev skftet sengelinned efter hver kunde. Redigeret 7. Juli, 2023 af HejsaMedDig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg