Hop til indhold
Karsteng

FKK Saunaclub Oceans, Düsseldorf

Recommended Posts

På grund af henvendelser her på Eroguide, skriver jeg en anmeldelse af FKK Oceans i Düsseldorf.

Besøget fandt sted i juli 2022, og jeg var der i en del af 2 dage.

Receptionisten var som sædvanlig gnaven. 50 € for entré. Men jeg befandt mig i en stor garderobe med eget skab, foruden et skab til værdigenstande. Der blev uddelt badekåber ud over de forfærdelige badetøfler.

Efter et brusebad var jeg klar til at møde stedet og pigerne på Oceans.

Et kæmpe sted med en stor bar og en spiseplads mødte mig. Pigerne sad for det meste i baren (omkring kl. 15). Der var mange flere piger end mænd. Der var også et område med sauna og jacuzzi, et udendørs område uden pool. Derudover var der mange lokaler til at hygge med pigerne.

De fleste af pigerne var ret nøjeregnende. Model smuk og påtrængende. Kom over, lænede sig over, gav et kys og rørte ved min pik, mens de foreslog en tur til værelset.

Det gjorde jeg ikke. Jeg tror, det er nødvendigt med lidt research... Først og fremmest vil jeg have en lille snak og se på pigen. Er hun motiveret til at gøre det? Hvad vil hun? Hvor er hun fra?

Til sidst fik jeg snakket med "Jeannie". En smuk ungarsk pige, der satte sig ned og præsenterede sig selv. Hun sagde, at pigerne havde diskuteret, hvem der kunne få mig ind på værelset - og nu var det hendes tur til at prøve... Hun snakkede villig om, hvor hun kom fra, at hun havde arbejdet i Amsterdam red-light, hvad hendes datter hed og mere. Efter 15-20 minutter spekulerede hun på, om hun var værd at dele værelse med. Og det var hun. For €100 ville hun gøre de sædvanlige ting i 30-45 minutter. Vi brugte lidt tid på at varme op, og Jeannie leverede varerne i mit tempo. Og efter endt afslutning blev vi og snakkede om livet, at hun skulle hjem til sin datter dagen efter osv.

Vi blev færdige, og jeg gik ud igen for at nyde synet af de andre piger.

Jeg spiste og gik tilbage til byen. Kun Jeannie var værd at bruge tid på.

Dag 2 (lørdag) var jeg tilbage. Så, efter et stykke tid, blev jeg narret af en model-temmelig lyshåret rumænsk pige. Absolut ikke tiden eller pengene værd. Min teori om at bruge tid til smalltalk holdt først stik – og det gør den stadig.

Efter en kort middag gik jeg tilbage til byen.

Jeg kan ikke finde en lik der fungerer. Men det bør være denne: http://fkk-oceans.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed

Mange tak Karsteng for at tage dig tiden til at skrive. Dine sidste afhandlinger bekræfter også mine erfaringer. Niveauet er faldet drastisk de seneste år . Måske efter corona. For 5 år siden var steder som LR, GT, Atoms og fkk i Frankfurt og Berlin en rejse værd.  Nu er det dårligt nok man gider for en lille omvej. ☹️

tak og god sommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...