Guest Quickdraw84 Skrevet 26. December, 2013 Jeg vil gerne hører om der er nogle der har erfaringer fra den blå lagune i Vejle. Louise som kvinden hedder ser rigtig sexet ud, men jeg ved ikke hvordan hun er og jeg har i forvejen ikke så meget erfaring med dette. Håber der er nogle der kan hjælpe. Glædelig Jul Hilsen Quickdraw84 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 543 Skrevet 26. December, 2013 Stedet ligger alt andet end diskret Har ikke været der, men udefra ser det ikke ret tiltalende ud. Har du et link til Louise ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Quickdraw84 Skrevet 26. December, 2013 Stedet ligger alt andet end diskret Har ikke været der, men udefra ser det ikke ret tiltalende ud. Har du et link til Louise ? http://www.voksenlisten.dk/louise-- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 26. December, 2013 husk at bruge døren på hjørnet af huset, ved bagdøren er der en thai klinik, stedet ser måske en smule slidt ud men de gange jeg har været der har der altid været pænt og rent indenfor, og har altid fået en god behandling af div. piger på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg