Hop til indhold

Lille ung Thai pige

Featured Replies

Skrevet

Har haft besøg af hende et par gange. Sød kvinde , god sex. Dog er hun ikke blevet ældre siden jeg havde sidste besøg af hende for 3-4 år siden.  

Skrevet

Åh ja, hun har været med i en del år efterhånden. Det samme har billederne, som dog utvivlsomt er af hende.

Hun giver en fornuftig massage, men sexen er lidt kedeligt.

Hun kan/kunne også bookes til en hel aften og nat, hvor hun serverer thai -mad. Her includeres et lille morgenput!

Jeg kan egentlig godt anbefale hende.

• 10 months later...
Skrevet
oros skrev, den 6.7.2023 at 06:30:

Åh ja, hun har været med i en del år efterhånden. Det samme har billederne, som dog utvivlsomt er af hende.

Hun giver en fornuftig massage, men sexen er lidt kedeligt.

Hun kan/kunne også bookes til en hel aften og nat, hvor hun serverer thai -mad. Her includeres et lille morgenput!

Jeg kan egentlig godt anbefale hende.

Der taget du fejl. Billederne fra linket er ægte nok, men er bare ikke helt nye!

Skrevet
cocacolazero skrev, den 6.7.2023 at 01:12:

Har haft besøg af hende et par gange. Sød kvinde , god sex. Dog er hun ikke blevet ældre siden jeg havde sidste besøg af hende for 3-4 år siden.  

Hvor kører hun ud fra, ved du det ..

Skrevet
John Travolta skrev, for 15 timer siden:

Der taget du fejl. Billederne fra linket er ægte nok, men er bare ikke helt nye!

Som sagt: 

Citat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.