lingamer 95 Skrevet 5. Juli, 2023 Cherrys billeder er hende selv, og tak for det. Stedet er et stykke ud af Rugårdsvej. Det var tidligere noget forfaldent, men nu er det istandsat og fremstår lyst og lækkert. https://annoncelight.dk/showad/355766 Jeg fik let en aftale via sms, og blev modtaget i døren af Cherry med det sødeste smil og et velkomstkys. Hun er dejlig fri for tatoveringer og piercinger, og har en flot krop. Det er helt let og meget naturligt at tale med Cherry, og de 45 minutter med FP var en rigtig lækker oplevelse. Der var lidt tid til sidst, og Cherry foreslog at hun skulle massere mig. Jeg forlod stedet med et kys og et saligt smil, som varede resten af dagen. Vær sød ved hende, og du får dig en dejlig oplevelse. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 5. Juli, 2023 Yes, Cherry er skøn... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 6. Juli, 2023 Desværre er hun her kun en uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 6. Juli, 2023 Big3lover skrev, for 16 minutter siden: Desværre er hun her kun en uge... Det står der altid i hendes annonce, selvom hun ofte bliver et sted i længere tid. Så det kan du ikke regne med I øvrigt har trådstarter helt ret. Cherry er virkelig super dejlig men pas på, hun er meget nem at forelske sig i 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg