JernAnden 5 Skrevet 26. December, 2013 Har besøgt denne lækre frodige kvinde et par gange og kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde Hendes store tunge bryster med piercinger er ægte og så har hun også en piv fræk piercing ved klitten... lige til at lege med Der frækkeste er alligevel hendes våde sprøjteorgasmer... og hendes super frække mund og tunge Jeg besøger hende fast minimum en gang om måneden og gerne mere hvis jeg havde råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 26. December, 2013 Det kunne måske hjælpe lidt, hvis du lagde et link til hende, du skriver om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernAnden 5 Skrevet 26. December, 2013 Ja her er det http://www.voksenlisten.dk/voksenmilf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 26. December, 2013 (edited) Tak, JernAnd. Hun ser ganske rigtigt frodig ud. Jeg synes, jeg har set billederne før, måske har hun været omtalt herinde før? Redigeret 26. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15425 Skrevet 26. December, 2013 Har besøgt denne lækre frodige kvinde et par gange og kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde Hendes store tunge bryster med piercinger er ægte og så har hun også en piv fræk piercing ved klitten... lige til at lege med Der frækkeste er alligevel hendes våde sprøjteorgasmer... og hendes super frække mund og tunge Jeg besøger hende fast minimum en gang om måneden og gerne mere hvis jeg havde råd Hæ, hæ, hæ. Hvorfor har du ikke selv lagt en anmeldelse, nu du undrer dig over manglende indlæg om hende ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernAnden 5 Skrevet 26. December, 2013 Så lidt BorendeX Jeg har ikke set nogen anmeldelse på hende før så syntes at det var på tide da hun virkelig er dejlig Det foregår hos hende privat og man føler sig velkommen og afslappet med det samme man træder ind af døren efter hun har modtaget en med et stort varmt smil Aarhuselsker jeg skulle lige tage mig sammen til at oprette en profil herinde først og finde ud af hvordan man opretter en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. December, 2013 Er en halv time til kr. 1000 inkl. fransk uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernAnden 5 Skrevet 27. December, 2013 Ja det er med det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin k 0 Skrevet 17. Februar, 2014 Har besøgt denne lækre frodige kvinde et par gange og kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde Hendes store tunge bryster med piercinger er ægte og så har hun også en piv fræk piercing ved klitten... lige til at lege med Der frækkeste er alligevel hendes våde sprøjteorgasmer... og hendes super frække mund og tunge Jeg besøger hende fast minimum en gang om måneden og gerne mere hvis jeg havde råd Ca. hvor træffes hun? Er det tæt på en tog-station? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernAnden 5 Skrevet 19. Februar, 2014 Hun træffes lige i udkanten af Tåstrup. Da jeg ankom i bil, har jeg lige tjekket på krak hvor langt det er fra stationen, og der er ca. 5 min. gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg