Hop til indhold
JernAnden

Frodig sprøjteQ i Tåstrup

Recommended Posts

Har besøgt denne lækre frodige kvinde et par gange og kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde :P

Hendes store tunge bryster med piercinger er ægte og så har hun også en piv fræk piercing ved klitten... lige til at lege med :rolleyes:

Der frækkeste er alligevel hendes våde sprøjteorgasmer... og hendes super frække mund og tunge :D

Jeg besøger hende fast minimum en gang om måneden og gerne mere hvis jeg havde råd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, JernAnd.

Hun ser ganske rigtigt frodig ud. Jeg synes, jeg har set billederne før, måske har hun været omtalt herinde før?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har besøgt denne lækre frodige kvinde et par gange og kan ikke forstå hvorfor der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde :P

Hendes store tunge bryster med piercinger er ægte og så har hun også en piv fræk piercing ved klitten... lige til at lege med :rolleyes:

Der frækkeste er alligevel hendes våde sprøjteorgasmer... og hendes super frække mund og tunge :D

Jeg besøger hende fast minimum en gang om måneden og gerne mere hvis jeg havde råd :P

Hæ, hæ, hæ. Hvorfor har du ikke selv lagt en anmeldelse, nu du undrer dig over manglende indlæg om hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lidt  BorendeX

Jeg har ikke set nogen anmeldelse på hende før så syntes at det var på tide da hun virkelig er dejlig ;)

Det foregår hos hende privat og man føler sig velkommen og afslappet med det samme man træder ind af døren efter hun har modtaget en med et stort varmt smil :D

Aarhuselsker jeg skulle lige tage mig sammen til at oprette en profil herinde først og finde ud af hvordan man opretter en anmeldelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ca. hvor træffes hun? Er det tæt på en tog-station?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...