fortuneman 3 Skrevet 5. Juli, 2023 Har brugt tid på denne dejlige kvinde idag. En varm anbefaling herfra. I mine øjne en meget fræk og flot kvinde. Billederne er af hende og jeg synes faktisk hun er mere fræk at se på irl. Kommunikation foregår rigtig fint på engelsk. https://annoncelight.dk/showad/357132 Thanks Sonia for a good time! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 5. Juli, 2023 Ja hun er bare dejlig har været hos hende flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 321 Skrevet 6. Juli, 2023 Tak for ordene. Har set på Sonia længe og håber hun kommer til Trekanten. Har hun stadig piercinger i brysterne og tungen, for det er sjældent jeg oplever det og noget jeg går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 6. Juli, 2023 Tak for anmeldelsen, bestemt også en jeg har haft kig på længe.. Hun måtte gerne komme lidt længere nordpå eller over broen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stiverten 1 Skrevet 6. Juli, 2023 Hej Hende har jeg også haft kig på i noget tid. hvordan er stedet i Rødekro? kan man parkere diskret og komme ind uden at blive set af halvdelen af byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest test22 Skrevet 6. Juli, 2023 (edited) Det er fint nok. Hendes veninde er der også i et værelse ved siden af. Bagved huset kan man parkere på en fælles parkeringsplads. Det er dog lidt åbent når man går mod huset. Ved ikke om der er mulighed for at komme ind fra den anden side af huset. Redigeret 6. Juli, 2023 af test22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fortuneman 3 Skrevet 14. Juli, 2023 Hun er bestemt anbefalelsesværdig. Ja, der er stadig piercinger Hun tager hjem fra Rødekro om ca 10 dage, så det er med at skynde sig. Håber hun kommer retur! Det er ok diskret at gå ind. Tror også man kan komme omme fra "hovedgaden". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 24 Skrevet 11. Januar Bolleman skrev, den 5.7.2023 at 20:17: Ja hun er bare dejlig har været hos hende flere gange Hej, kan se du skriver at du har besøgt Sonia, Rødekro flere gange, kender du tilfældigvis hendes working schedule, eller har du en ide om hvornår hun evt. kommer til DK.? Vh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 11. Januar Nej desværre ved jeg ikke hvornår hun vender tilbage . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 12. Januar Jeg var forbi dagen før hun tog hjem sidst, da sagde hun at hun ikke vidste om hun kom tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg