Hop til indhold
sgrthai

Mangorn massage Skovlunde

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har hørt meget om dette sted: Mangorn massage i Skovlunde.

Jeg har hørt fra de fleste at de fik en sexuel tilfredsstillelse som afslutning, men da jeg var der nede og få en god omgang oliemassage var der ingen tegn på noget frækt.

 

Jeg ville derfor høre om der var nogen der kendte til stedet, havde været der og om de havde oplevet noget frækt.

Hvis ja, er i mega heldige og har i eventuelt lyst til at fortælle mig hvordan man når frem til sådan en afslutning  :)

 

Håber der er hjælp derude....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så svært - du spørger simpelthen bare, enten når massagen næsten er slut, eller inden den går i gang. Selvom deres engelske måske ikke er så godt, så forstår de næsten altid "handjob" og ellers så kan du jo lave den velkendte fagt med at bevæge højre hånd lidt op og ned i luften, så er der vist ikke så meget at være i tvivl om :)

Du kan normalt få det til enten 200 eller 300 oven i massagens pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så svært - du spørger simpelthen bare, enten når massagen næsten er slut, eller inden den går i gang. Selvom deres engelske måske ikke er så godt, så forstår de næsten altid "handjob" og ellers så kan du jo lave den velkendte fagt med at bevæge højre hånd lidt op og ned i luften, så er der vist ikke så meget at være i tvivl om :)

Du kan normalt få det til enten 200 eller 300 oven i massagens pris

 

Tak for svaret :) det vil jeg så sandelig prøve kan du tro!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Mangorn og bestilte en 1 times cocktail hos en ung pige med en fantastisk krop.
Efter 35 min går døren op, og en fyr står med en iPad og vil tage billeder. En masse råben og smiden rundt med den unge pige, han påstod var hans kæreste, senere, kom han med trusler dels om æresdrab og om Politi. Jeg foreslog, at vi sagtens kunne ringe efter Politiet, men det ville han pludselig ikke, for så blev hun smidt ud af landet. Han forsøgte sig også lidt med afpresning, men det faldt også lidt til jorden. Så det endte med, at jeg betalte 1.500 kr og gik.

Om der er tale om et reelt jalousi-drama, eller om Mangorn er et scam / afpresningsnummer, aner jeg ikke. Men jeg vil på ingen måde anbefale stedet eller sætte mine ben der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg har været der en del gange hvor det har været rigtigt dejlig massage (man kan gå det hele men jeg nøjes med HJ til ca 200)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Mangorn og bestilte en 1 times cocktail hos en ung pige med en fantastisk krop.
Efter 35 min går døren op, og en fyr står med en iPad og vil tage billeder. En masse råben og smiden rundt med den unge pige, han påstod var hans kæreste, senere, kom han med trusler dels om æresdrab og om Politi. Jeg foreslog, at vi sagtens kunne ringe efter Politiet, men det ville han pludselig ikke, for så blev hun smidt ud af landet. Han forsøgte sig også lidt med afpresning, men det faldt også lidt til jorden. Så det endte med, at jeg betalte 1.500 kr og gik.

Om der er tale om et reelt jalousi-drama, eller om Mangorn er et scam / afpresningsnummer, aner jeg ikke. Men jeg vil på ingen måde anbefale stedet eller sætte mine ben der igen.

​Vanvittigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...