Hop til indhold

Featured Replies

• 9 months later...
Skrevet

Jeg har været hos hende og det var rigtig fint.

Akten vil jeg lade blive mellem os, men hendes blow er rigtig godt - og hun kan lide det - og med fin afslutning i munden

Der var intet stress og jag og hun er en meget livlig kvinde - både i sengen og uden for. Sugar var absolut rimeligt

Og ja - jeg skal bestemt besøge hende igen 

Skrevet

Har også været der. Flere gange.

Hun elsker sex, og er en meget sjov og livlig pige. Alt er fint, økoblow og sex med.

Hun kan være svær at få en aftale med, mest fordi hun kan være forvirret med sine beskeder. Ikke fordi hun ikke vil, eller tøver.

Skrevet
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Har også været der. Flere gange.

Hun elsker sex, og er en meget sjov og livlig pige. Alt er fint, økoblow og sex med.

Hun kan være svær at få en aftale med, mest fordi hun kan være forvirret med sine beskeder. Ikke fordi hun ikke vil, eller tøver.

Legede du også med hendes frække piercing. Den er rigtig god til at få hende op at køre.

Skrevet
longdong skrev, for 1 time siden:

Legede du også med hendes frække piercing. Den er rigtig god til at få hende op at køre.

Ja, det har jeg også gjort. Nu tænder hun ret nemt, og kommer ligeså nemt - også bare ved penetrering. Hun kan have nogle ret vilde orgasmer under sex, hvor benene ryster. Og kommer flere gange.

Skrevet
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:

Ja, det har jeg også gjort. Nu tænder hun ret nemt, og kommer ligeså nemt - også bare ved penetrering. Hun kan have nogle ret vilde orgasmer under sex, hvor benene ryster. Og kommer flere gange.

Har en aftale med hende:)

ved i om hun kysser og giver finger?:)

Skrevet
skellington skrev, for 4 timer siden:

Har en aftale med hende:)

ved i om hun kysser og giver finger?:)

Hun kysser. Hvis det er en finger i røven kan du sikkert få hende til det

• 1 month later...
Skrevet

XXXXX, som hun hedder, er et besøg værd, hvis man kan få en aftale med hende. Hun er ikke ligefrem mødestabil...

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Skrevet
bddk skrev, den 3.6.2024 at 18:44:

XXXX, som hun hedder, er et besøg værd, hvis man kan få en aftale med hende. Hun er ikke ligefrem mødestabil...

Wow, havde du lige noget du skulle ud med? 
hvor er du virkelig en ussel person

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Skrevet

Sgu ikke fair at skrive hendes navn. Kan moderator ikke slette?

Skrevet
UndercoverGuy skrev, for 15 timer siden:

Wow, havde du lige noget du skulle ud med? 
hvor er du virkelig en ussel person

Wow, hold da op. Jeg har ikke skrevet noget dårligt, som ikke allerede er skrevet så styr dig.

Skrevet
bddk skrev, for 2 timer siden:

Wow, hold da op. Jeg har ikke skrevet noget dårligt, som ikke allerede er skrevet så styr dig.

jo det gjorde du så, da du er den eneste som har skrevet noget dårligt , så styr dig 

Skrevet
UndercoverGuy skrev, den 4.6.2024 at 00:13:

... hvor er du virkelig en ussel person

For sådanne kommentarer får man en advarsel og bliver smidt ud af tråden.

Skrevet

XXXXX, som hun hedder, er et besøg værd, hvis man kan få en aftale med hende. Hun er ikke ligefrem mødestabil...

Folk vælger et alias af en årsag. Du skal respektere folks ønske om privatliv.

Skrevet

Du har fuldstændig ret

Jeg har forsøgt at få en ny aftale med hende, og det er ikke nemt. Men hvis man vil lege med hendes frække piercing må ma vist være vedholdende

Skrevet

Jeg har besøgt hende vel nok 6 gange.

Hun er en forrygende personlighed, men også ustabil vedr møder. Og vi nåede da også at blive uvenner undervejs, og blive venner igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.