Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været hos hende og det var rigtig fint.

Akten vil jeg lade blive mellem os, men hendes blow er rigtig godt - og hun kan lide det - og med fin afslutning i munden

Der var intet stress og jag og hun er en meget livlig kvinde - både i sengen og uden for. Sugar var absolut rimeligt

Og ja - jeg skal bestemt besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der. Flere gange.

Hun elsker sex, og er en meget sjov og livlig pige. Alt er fint, økoblow og sex med.

Hun kan være svær at få en aftale med, mest fordi hun kan være forvirret med sine beskeder. Ikke fordi hun ikke vil, eller tøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Har også været der. Flere gange.

Hun elsker sex, og er en meget sjov og livlig pige. Alt er fint, økoblow og sex med.

Hun kan være svær at få en aftale med, mest fordi hun kan være forvirret med sine beskeder. Ikke fordi hun ikke vil, eller tøver.

Legede du også med hendes frække piercing. Den er rigtig god til at få hende op at køre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 1 time siden:

Legede du også med hendes frække piercing. Den er rigtig god til at få hende op at køre.

Ja, det har jeg også gjort. Nu tænder hun ret nemt, og kommer ligeså nemt - også bare ved penetrering. Hun kan have nogle ret vilde orgasmer under sex, hvor benene ryster. Og kommer flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:

Ja, det har jeg også gjort. Nu tænder hun ret nemt, og kommer ligeså nemt - også bare ved penetrering. Hun kan have nogle ret vilde orgasmer under sex, hvor benene ryster. Og kommer flere gange.

Har en aftale med hende:)

ved i om hun kysser og giver finger?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skellington skrev, for 4 timer siden:

Har en aftale med hende:)

ved i om hun kysser og giver finger?:)

Hun kysser. Hvis det er en finger i røven kan du sikkert få hende til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...