Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hun lyder sød i telefonen og pæne billeder samt anmeldelser på SW. Jeg foretrækker dog som oftest at der er positiv anmeldelse på eroguide. Slet ingen erfaringer derude?

Skrevet
Nordicvike skrev, den 15.7.2023 at 23:50:

Hende kan man sagtens besøge, hun er dejligt stor men det er lidt svært at sidde helt ned over men får hun fat i begge arme så kommer man automatisk helt ned til stoppet.

Trænger man til en god gang kølle så bare lad hende komme til bagfra og drejer man rundt så giver hun en stor god varm ladning som selvfølgelig sluges, undgå at bøvse efterfølgende .

Generelt god men som regel hurtig besøg.

Skrevet
  • Author
AHansen skrev, for 14 timer siden:

Tak for svaret AH - (undgå at bøvse:-))- ser hun ud som på billederne?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med.

• 2 weeks later...
Skrevet
AHansen skrev, den 26.7.2023 at 18:12:

Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med.

På hendes profil er der billeder af nydelige bryster. Har hun bryster, eller er det en ren CD'er?

• 7 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Ved godt at tråden her er rimelig gammel. Var i dialog med hende i september måned via whatsapp. Tabte et par dage efter min telefon fra 2 sal og den gik i stykker. Mistede hendes nummer. Nogen der har det for det eneste sted det lå var på Shemalewiki. Og den er nu lukket ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.