Hop til indhold

Recommended Posts

Hun lyder sød i telefonen og pæne billeder samt anmeldelser på SW. Jeg foretrækker dog som oftest at der er positiv anmeldelse på eroguide. Slet ingen erfaringer derude?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordicvike skrev, den 15.7.2023 at 23:50:

Hende kan man sagtens besøge, hun er dejligt stor men det er lidt svært at sidde helt ned over men får hun fat i begge arme så kommer man automatisk helt ned til stoppet.

Trænger man til en god gang kølle så bare lad hende komme til bagfra og drejer man rundt så giver hun en stor god varm ladning som selvfølgelig sluges, undgå at bøvse efterfølgende .

Generelt god men som regel hurtig besøg.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AHansen skrev, den 26.7.2023 at 18:12:

Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med.

På hendes profil er der billeder af nydelige bryster. Har hun bryster, eller er det en ren CD'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...