Nordicvike 1 Skrevet 5. Juli, 2023 Nogen der har erfaringer med Kendra i Hørsholm? https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4139&lan=en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordicvike 1 Skrevet 15. Juli, 2023 Hun lyder sød i telefonen og pæne billeder samt anmeldelser på SW. Jeg foretrækker dog som oftest at der er positiv anmeldelse på eroguide. Slet ingen erfaringer derude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AHansen 2 Skrevet 17. Juli, 2023 Nordicvike skrev, den 15.7.2023 at 23:50: Hende kan man sagtens besøge, hun er dejligt stor men det er lidt svært at sidde helt ned over men får hun fat i begge arme så kommer man automatisk helt ned til stoppet. Trænger man til en god gang kølle så bare lad hende komme til bagfra og drejer man rundt så giver hun en stor god varm ladning som selvfølgelig sluges, undgå at bøvse efterfølgende . Generelt god men som regel hurtig besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordicvike 1 Skrevet 18. Juli, 2023 AHansen skrev, for 14 timer siden: Tak for svaret AH - (undgå at bøvse:-))- ser hun ud som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AHansen 2 Skrevet 26. Juli, 2023 Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 7. August, 2023 AHansen skrev, den 26.7.2023 at 18:12: Ja det kan hun godt gøre og hun er ganske sød med paryk og langt hår, et par gange er jeg blevet kneppet af ham dvs uden paryk hvor det var en mand, mon ikke det bare er at aftale hvordan og hvorledes, jeg tager det normalt som det kommer men man bliver pulet hårdt skal man regne med. På hendes profil er der billeder af nydelige bryster. Har hun bryster, eller er det en ren CD'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockhound 2 Skrevet 4. April Er hun dyr? Kunne godt tænke mig at prøve hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg