Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har for snart mange år siden selv deltaget i et bukkake (med vaginal, anal og oral sex som opvarmning). Det var sjovt og en oplevelse jeg tit tænker tilbage på. Jeg har fundet en GP i Aarhus (en ung kending der er kommet tilbage på lånt tid). Hun er frisk på opgaven, og jeg planlægger gerne. Tænker medio juli, 4 timer, og tænker omkring 10 mænd.

Da det vil være et arrangement uden kondom, skal man ikke være bange for sperm. Derudover skal man også kunne fremvise et frisk prøveresultat. Send mig en PM. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er interesseret :-P

Vil arrangementet kun involvere bukkake eller vil der også være vaginal/anal sex som opvarmning? :twisted::twisted::twisted:

Og måske er dette indlæg bedre placeret i sektionen 'Sexevents'? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil også involvere opvarmning. Og tænker den opvarmning kommer til at tage et par timer. Men at man selvfølgelig gemmer sperm til finalen. Der vil sandsynligvis også blive tid til lidt eftersex. 

Vaginal, anal og oral :twisted: Og hun er meget meget dygtig til det hele.

Jeg har iøvrigt ingen som helst økonomisk gevinst i arrangementet. Står kun for lidt planlægning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...