blabla 0 Skrevet 5. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/257986 Ved der ligger mange anmeldelser på Maja, og tænkte det var på tide at bidrage til broderskaber for første gang. Besøget blev aftalt nemt, I en høflig tone og med hurtigt svar. Stedet er en dejlig ren lejlighed med gode parkerings muligheder, centralt belagt. Jeg tænker at naboer er udmærket klar over hvad der forgår og allerede her skal den første ros falde, Maja er nemlig super hurtigt til at åbne døren så man ikke bare står og flager på gaden, hun forstår nemlig gamet! Man kommer ind til en veloplagt og smilende pige, hun er nem at få til at grine og det gør bare at man føler sig godt tilpas. Der bliver tilbudt en bad hvilket er tegn på at hun ikke har tralvt, for ydelsen var på forhånd aftalt. Jeg troede jeg kun havde bestilt blow uden gummi for 500kr da det stod på hendes overskrift. Men der altså tale om en fuld pakke, af respekt går jeg ikke mere i detjaler. Det bare med at på en aftale i hus og finde ud af det selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg