Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Gutter

Jeg har besøgt flere af de omrejsende thaier og det er med et meget varierende udfald, så jeg er ved at gå lidt træt i det cirKUS. Jeg syntes også prisen på 5-600,- er dyrt for en times oliepjask af en massør hvis eneste talent er at hun er Thailænder.

Jeg kommer ofte ved Obesum Thaimassage som giver en rigtig god hård professionel massage til 400,- for en time. Har man først prøvet det er al anden massage halvdårlig, desværre. Her er der absolut INGEN sex, hj, bj, osv.

Det jeg søger er en Thai der bor her og som kan give en god hård massage. Vil nok besøge hende en gang om måneden og engang imellem benytte mig af muligheden for lidt ekstra.

Nogen anbefalinger?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kmadsen skrev, for 9 timer siden:

Hej Gutter

Jeg har besøgt flere af de omrejsende thaier og det er med et meget varierende udfald, så jeg er ved at gå lidt træt i det cirKUS. Jeg syntes også prisen på 5-600,- er dyrt for en times oliepjask af en massør hvis eneste talent er at hun er Thailænder.

Jeg kommer ofte ved Obesum Thaimassage som giver en rigtig god hård professionel massage til 400,- for en time. Har man først prøvet det er al anden massage halvdårlig, desværre. Her er der absolut INGEN sex, hj, bj, osv.

Det jeg søger er en Thai der bor her og som kan give en god hård massage. Vil nok besøge hende en gang om måneden og engang imellem benytte mig af muligheden for lidt ekstra.

Nogen anbefalinger?

 

https://annoncelight.dk/showad/293397

Hun kunne være en mulighed. Dejlig thaidame der kan sit kram. 

Tror desværre der er lukket for det ekstra den næste måneds tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så kan du jo kun blive skuffet... Min erfaring er dem der giver god massage -hvis du 1 gang har sexet med dem -så bliver massagen ringer og kortere... 

Er det sex involveret handler det om penge -og hvor mange penge de kan pumpe dig for... Og ikke hvor god en oplevelse du kan få desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 5.7.2023 at 14:43:

Patty hos Sabai Dee i tarup giver den bedste thaimassage jeg har prøvet. 
 

Der er mulighed for ekstra. 

Kan kun tilslutte mig .       :) 5 stjerner ud af fem

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 5.7.2023 at 14:43:

Patty hos Sabai Dee i tarup giver den bedste thaimassage jeg har prøvet. 
 

Der er mulighed for ekstra. 

Ja kan kun sige hun er super god. men absolutte stjerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kmadsen skrev, den 4.7.2023 at 23:11:

Hej Gutter

Jeg har besøgt flere af de omrejsende thaier og det er med et meget varierende udfald, så jeg er ved at gå lidt træt i det cirKUS. Jeg syntes også prisen på 5-600,- er dyrt for en times oliepjask af en massør hvis eneste talent er at hun er Thailænder.

Jeg kommer ofte ved Obesum Thaimassage som giver en rigtig god hård professionel massage til 400,- for en time. Har man først prøvet det er al anden massage halvdårlig, desværre. Her er der absolut INGEN sex, hj, bj, osv.

Det jeg søger er en Thai der bor her og som kan give en god hård massage. Vil nok besøge hende en gang om måneden og engang imellem benytte mig af muligheden for lidt ekstra.

Nogen anbefalinger?

 

Kan anbefale Ulai ved Thai Kropsterapi.

https://annoncelight.dk/showad/260865

Hun er ikke billig, men go, og er med på lidt af det hele, afhængig af kemien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...