sgrthai 0 Skrevet 26. December, 2013 Hej Jeg har hørt meget om dette sted: Mangorn massage i Skovlunde. Jeg har hørt fra de fleste at de fik en sexuel tilfredsstillelse som afslutning, men da jeg var der nede og få en god omgang oliemassage var der ingen tegn på noget frækt. Jeg ville derfor høre om der var nogen der kendte til stedet, havde været der og om de havde oplevet noget frækt. Hvis ja, er i mega heldige og har i eventuelt lyst til at fortælle mig hvordan man når frem til sådan en afslutning Håber der er hjælp derude.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 26. December, 2013 Måske det hjælper at smide den under efterlysninger thai istedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sgrthai 0 Skrevet 26. December, 2013 hvordan gør man det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 354 Skrevet 27. December, 2013 hvordan gør man det? Hvis du prøver at gå til forsiden og så stille og roligt læse de forskellige overskrifter, så skulle du gerne kunne finde svaret selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg