Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Eroguide :)

Dette fantastiske forum har hjulpet før, så jeg prøver lige derude. Man er velkommen til selvfølgelig at skrive i tråden, men også at smide en PM uanset om man er GP'er eller bruger.

Til sagen... Findes der nogle aktive slavepiger/tøser der er med på lidt rollespil og hvor der gerne må anvendes bondage + og evt. gag? Det skal ikke være total vildt, men at få lov at anvende bondage er for mig lige det der skal til for at gøre det super tændende. Og det er helt ok at nogle ting selvfølgelig er aftalt på forhånd.

Og ja, jeg har anvendt søge funktionen, men mange der tidligere har tilbudt er ikke aktive længere eller links dertil er døde.

Ser frem til at høre fra jer.

M4x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:

Hvor i landet søger du?

Primært Sjælland, men hele landet er en reel mulighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

BBW Lina i Valby kan jeg varmt anbefale :wub:

Har du link? ;)

Eventyrmanden skrev, for 7 minutter siden:

  

https://annoncelight.dk/showad/357750 er måske en mulighed. Hendes "standard" setup er vel hvad man vil kalde blid bondage/slavetøs og erfaring fortæller mig at hun er frisk på at levere det meste på forespørgsel. 

Tak, jeg tager et kig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, 

Lidt et alternativt forslag, men min kæreste og jeg tænder på det du søger. Hun er sub og fantaserer om luderleg og jeg synes det lyder super frækt også. 
 

Men vi er jo et par, så derfor forslaget bliver lidt alternativt; jeg kan kigge på eller vi kan misbruge hende sammen. Hvis det frister, så er du velkommen til at sende mig en besked. 
 

Vi kan måske også være friske på alternative forslag. 
Mvh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greek skrev, for 10 timer siden:

Hej, 

Lidt et alternativt forslag, men min kæreste og jeg tænder på det du søger. Hun er sub og fantaserer om luderleg og jeg synes det lyder super frækt også. 
 

Men vi er jo et par, så derfor forslaget bliver lidt alternativt; jeg kan kigge på eller vi kan misbruge hende sammen. Hvis det frister, så er du velkommen til at sende mig en besked. 
 

Vi kan måske også være friske på alternative forslag. 
Mvh. 

hej send mig pb med et par foto af tøsen og lidt om hvad hun må bruges til samt hendes grænser så finder vi på  noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 2 minutter siden:

hej send mig pb med et par foto af tøsen og lidt om hvad hun må bruges til samt hendes grænser så finder vi på  noget

Eller skriv det her, så alle kan se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv gerne privat til mig ved interesse. 
 

Hun er efterhånden en dygtig sub tøs, der kan klare og tænder på en del. Hun er i starten af 30’erne, lettere buttet, det kønneste ansigt og et dejligt kinky sind. 
 

Så skriv gerne ved interesse, så finder vi sammen ud af grænserne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...