Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har forsøgt at få en aftale med henne her https://annoncelight.dk/showad/377443 der står både telefonnummer og snap adresse i annoncen. Jeg valgte at bruge snap. Jeg fik kontakt men og vi fik aftalt hvad chancen skulle bestå af.

Men da jeg så skulle have en adresse vil hun have penge på forhånd.... og nu forudbetale jeg aldrig. 

Nå jeg finder nok en anden og hygge mig med 

God dag til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet lidt med hende. Hun er fake, har ikke en interesse i at mødes men prøver udelukkende at svindle sig til penge ved forudbetaling, lån osv

Er der nogen der ved om man må skrive hendes snap brugernavn herinde så folk er advaret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvis du anmelder annoncen, kan det være at AL fjerner den og dermed er "ny pige horsens" et spinkelt grundlag for andre ift straks i overskrift at se, hvad der er "farligt". Tænk hvis alle tråde bare hed "ny girl i by" og 70% af annoncerne typisk bliver slettet (hvis ikke 100%) bagefter af svindlerne. Det jo helt gak. 

"MUMSPIGE66, forudbetaling, advarsel, Horsens!

Ny pige her
Data; 71 kg, tabt mig en del 
Sort hår
Dejlige bryster c95
Xl røv
161cmhøj

Snapchat er sabs_girl

sms:53338647

Det er jo ikke sikkert, at hun er en snyder bare pga forudbetaling, men så kan alle hurtigt se i overskrift (eller tråd), hvad det handler om og fra hvem (161 cm er nok svært at ændre til 182 cm) 

Og ganske rigtigt (tak Next), så er der annoncer før den i Horsens og kommer utvivlsomt også annoncer senere (i andre byer). Virker umiddelbart til at trunten kommer vidt omkring, da Horsens og Svenstrup ikke ligefrem er nabobyer, men hvis man bare skal svindle og have forudbetaling og stikke af, gør det jo heller ikke noget. Så kan Skagen og Gedser også sagtens bruges. 

Hendes snaps er også "nogle der kan låne med løfter om at så får man guld og grønne skove senere...."

Bare lad vær!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...